-
1. Data: 2007-01-23 17:35:29
Temat: Kraków/ Biuro Obsługi Klienta
Od: c...@o...eu
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Wymagania:
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta
- umiejętność w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów handlowych
- wysoka kultura języka i samodzielność
- znajomość zagadnień dotyczących usług internetowych (domeny, hosting)
- znajomość j. angielskiego
- sprawna obsługa komputera
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy: rozbudowany pakiet socjalny, stałą umowę o pracę, atrakcyjne
wynagrodzenie.
Zgłoszenia zawierające CV i LM na adres: p...@d...pl
nr ref. BOK07
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Jak zadbać o siebie po urlopie, aby uniknąć przemęczenia i wypalenia zawodowego
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne