PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koszty rekrutacji pracownika-firma zewnętrzna

  • 1. Data: 2009-06-21 07:26:41
    Temat: Koszty rekrutacji pracownika-firma zewnętrzna
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam!
    Jak kształtują się koszty rekrutacji pracownika przez firmę zewnętrzną?
    Poszukiwany pracownik do księgowości, sprawy płacowe, planowane
    wynagrodzenie około 2,5k brutto.

    Bartek

  • 2. Data: 2009-06-21 08:20:44
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    BAREK wrote:
    > Witam! Jak kształtują się koszty rekrutacji pracownika przez firmę
    > zewnętrzną? Poszukiwany pracownik do księgowości, sprawy płacowe,
    > planowane wynagrodzenie około 2,5k brutto.
    >
    > Bartek

    Kiedys mnie taki posrednik zrekrutowal - firma zaplacila cos okolo 1
    mojej pensji za to. Zwroc uwage na mozliwosci odstapienia od umowy, moze
    sie okazac, ze jesli nikt Ci nie bedzie odpowiadal to i tak zabulisz
    jesli odstapisz od umowy w czasie X miesiecy.

    Wieslaw

  • 3. Data: 2009-06-22 09:31:58
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    BAREK wrote:
    > Witam!
    > Jak kształtują się koszty rekrutacji pracownika przez firmę zewnętrzną?
    > Poszukiwany pracownik do księgowości, sprawy płacowe, planowane
    > wynagrodzenie około 2,5k brutto.

    Dokladnie jak pisal kolega - srednio jest to 1 miesieczna pensja - tylko
    zazwyczaj jest to (pensja brutto)*VAT.

    Czasem headhunterzy biora wiecej, przy trudniejszym zadaniu - ale to i
    tak max 2 pensje. W twoim przypadku nie wystepuje.

    Patrz tylko na umowe - na co sie zgadzasz - bo wyjdzie ze znajda Ci
    goscia, ktory Ci nie pasuje - a i tak zaplacisz. Ew koszty odstapienia
    od umowy, ew kwestie odpowiedzialnosci za pracownika (czy sprawdzaja
    dokumenty itp)