PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: WyĹźszapłaca minimalna da nam trwalewysokie bezrobocie ("GP")

  • 1. Data: 2009-06-18 12:09:50
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwalewysokie bezrobocie ("GP")
    Od: s...@m...com

    > Wyższe wykształcenie mile widziane, ale z doświadczeń moich znajomych
    wynika, że
    > nie jest konieczne, o ile się ma coś pod kopułą.

    To samo można powiedzieć w przypadku elektromontażu np alarmów, czy
    klimatyzacji a uprawnien SEP.

    Jeden ma zdolności programistyczne, ktoś inny techniczne itd.

  • 2. Data: 2009-06-18 12:18:16
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 18, 2:09 pm, s...@m...com wrote:

    > Jeden ma zdolności programistyczne, ktoś inny techniczne itd.

    I tylko ci z wybitnymi zdolnościami do marudzenia zostają bez pracy.

    --
    mihau

  • 3. Data: 2009-06-18 12:20:40
    Od: s...@m...com

    > I tylko ci z wybitnymi zdolnościami do marudzenia zostają bez pracy.

    a pracę mają tylko ci, którzy trafili na pracodawcę wymagającego jedynie
    zdolności a nie uprawnień. czy innego urzędowego udokumentowania kwalifikacji.

  • 4. Data: 2009-06-18 12:50:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-18, s...@m...com <s...@m...com> wrote:

    [...]

    > a pracę mają tylko ci, którzy trafili na pracodawcę wymagającego jedynie
    > zdolności a nie uprawnień. czy innego urzędowego udokumentowania kwalifikacji.

    "Trafili"? Ja Ci w 5 minut wyszukałem parę ogłoszeń.
    Po prostu szukać nie umiesz i zwalasz na innych.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-06-18 13:21:23
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 18, 2:20 pm, s...@m...com wrote:

    > a pracę mają tylko ci, którzy trafili na pracodawcę wymagającego jedynie
    > zdolności a nie uprawnień. czy innego urzędowego udokumentowania kwalifikacji.

    Szukali, to i znaleźli.
    Cieszy mnie, że w końcu przyznałeś, że można znaleźć dobrą pracę bez
    "papieru" i "układów".

    --
    mihau

  • 6. Data: 2009-06-18 13:35:22
    Od: r...@w...pl

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > "Trafili"? Ja Ci w 5 minut wyszukałem parę ogłoszeń.
    > Po prostu szukać nie umiesz i zwalasz na innych.

    I ani jednego z mojej branży.

  • 7. Data: 2009-06-18 13:36:18
    Od: r...@w...pl

    > Szukali, to i znaleźli.
    > Cieszy mnie, że w końcu przyznałeś, że można znaleźć dobrą pracę bez
    > "papieru" i "układów".

    Tak, oczywiście w każdej branży.

  • 8. Data: 2009-06-18 13:40:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-18, r...@w...pl <r...@w...pl> wrote:

    [...]

    > I ani jednego z mojej branży.

    A było coś wcześniej o ogłoszeniach z Twojej branży?
    Nie. Chciałeś przykład, to Ci go podałem. Ja Ci tu roboty
    nie będę szukał, bo i tak cokolwiek bym nie znalazł, zawsze
    znajdziesz jakieś "ale". A to za daleko, a to za blisko,
    a to firma się głupio nazywa, a to szef nosi okulary.

    Chcesz być nieudaczkikiem, to nim bądź. Ja Ci nie bronię.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2009-06-18 13:42:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-18, r...@w...pl <r...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Tak, oczywiście w każdej branży.

    Wg Ciebie tylko kurwy, alfonsi, złodzieje i pracownicy platform
    wiertniczych to zawody w których nie wymaga się wykształcenia.

    Udowowodniłem, że jest inaczej, więc przynajmniej miej cywilną
    odwagę się wycofać, a nie wymyślać kolejne warunki.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2009-06-18 13:52:20
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 18, 3:36 pm, r...@w...pl wrote:

    > Tak, oczywiście w każdej branży.

    Nie mamy systemu kastowego, branżę się wybiera samemu.
    Jak ktoś decyduje się zostać zecerem albo wielorybnikiem, niech nie
    narzeka na brak pracy.

    --
    mihau