PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrakty IT optymalizacja podatkowa › Kontrakty IT optymalizacja podatkowa
    From: Wojciech Michalik <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Kontrakty IT optymalizacja podatkowa
    Date: Sat, 31 Jul 2010 22:33:35 +0200

    Bardzo ciekawią mnie doświadczenia ludzi wyjeżdżających na kontrakty
    zagraniczne w IT.

    Szczególnie interesują mnie przypadki gdzie pracy poszukuje się
    samodzielnie i potem pracuje wystawiając pracodawcy fakturę lub
    współpracując z firmą typu umbrella.
    To się chyba w każdym kraju inaczej kształtuje. Na tym samym projekcie z
    tą samą stawką dzienną lub godzinową można wziąść na rękę od 30 do 90
    procent stawki.

    Od dłuższego czasu poszukuję firmy w Polsce, która trudni się doradztwem
    w temacie.
    Kalkulatory tego co można "na rękę" dostać - te dostępne w internecie są
    mało wiarygodne - szczególnie te na stronach firm umbrella.

    Bardzo ciekaw jestem czy się ktokolwiek zechce się podzielić doświadczeniami

    Pozdrawiam

    Wojtek