PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konsultant ds. klientów biznesowych - zarobki??

  • 1. Data: 2004-07-05 19:27:22
    Temat: Konsultant ds. klientów biznesowych - zarobki??
    Od: "mufina" <r...@p...onet.pl>

    Chodzi mi o takiego konsultanta w salonie operatora telefonicznego. Ile taki
    ktoś może zarabiać?? Nie mam pojęcia jaką sumę przedstawić na rozmowie
    kwalifikacyjnej...

  • 2. Data: 2004-07-07 12:49:11
    Temat: Re: Konsultant ds. klientów biznesowych - zarobki??
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    nazwa sugeruje, że masz być nie tylko sprzedawcą ale i doradcą dla
    klienta. A to niestety też sugeruje, że mogą chcieć nie zatrudniać na
    umowę o prace tylko na własne działalności/zlecenia/dzieło.

    Natomiast co do wyliczenia "ile zarabiać" to proponowałbym przemyśleć
    przed rozmową wszelkie aspekty zwiazane z podejmowaną pracą. A w tym:
    1. czas potrzebny dla danej pracy
    2. zakres wykonywanych czynności
    3. rozwój własny/zawodowy.
    4. rodzaj umowy
    5. dodatki pozapłacowe (samochód, telefon, leczenie, siłownia itp)

    Na tych, i moze innych, punktach oprzeć swoją wycenę. żeby wiedzieć co i
    ile czasu się będzie wykonywać, jakie się będzie miało profity z
    wykonywanej pracy itp.
    poza tym, umiejętność wyceny własnej pracy jest bardzo ważna. Bo jak ktoś
    nie potrafi ocenić swojej pracy, to jak zbilansuje w uproszczeniu zyski i
    straty?