PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie studia do pracy w antykwariacie?

  • 1. Data: 2004-07-05 12:59:26
    Temat: jakie studia do pracy w antykwariacie?
    Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl>

    Witam,

    znajomej, zafascynowanej ksiazkami, marzy sie praca w antykawariacie
    ksiazkowym. W przyszlym roku bedzie zdawala na studia, zastanawia sie nad
    polonistyka, mozecie podpowiedziec czy to dobry wybor czy tez lepszy bylby
    inny kierunek?

    pozdr
    Asiek

  • 2. Data: 2004-07-05 13:18:35
    Temat: Re: jakie studia do pracy w antykwariacie?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > polonistyka, mozecie podpowiedziec czy to dobry wybor czy tez lepszy bylby

    bibliotekoznawstwo histeria sztuki historia archeologia i pare innych
    jednocześnie... no i trzeba mieć majątek na spokojne Zycie i oddanie Się
    swojej pasji ;)

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2004-07-06 17:52:48
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > polonistyka, mozecie podpowiedziec czy to dobry wybor czy tez lepszy bylby

    Polecam informację naukową i bibliotekoznastwo na UW. W tym roku moja
    dziewczyna zdawała - 214 na 80 miejsc, studia zapowiadają się całkiem
    ciekawie...

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-07-07 07:45:43
    Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Polecam informację naukową i bibliotekoznastwo na UW. W tym roku moja
    > dziewczyna zdawała - 214 na 80 miejsc, studia zapowiadają się całkiem
    > ciekawie...

    dzieki za odpowiedzi ;)

    pozdr
    Asiek

  • 5. Data: 2004-07-07 18:21:34
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    Kuja, kuja i kuja na tym kierunku, a te dziewczyny sa takie miekkie.. i
    delikatne i placzliwie.. moze wsyztskie sa takie???

    Wiadomość napisana przez: Tomek: