PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasilek

  • 1. Data: 2004-07-05 14:13:10
    Temat: zasilek
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Witam,

    Mam takie pytanie, ile mam dni na zarejestrowanie sie w UP, aby otrzymywac
    zasilek (pracowalem dwa lata).

    --
    Pozdrawiam,

    Pawel P.

  • 2. Data: 2004-07-05 17:39:02
    Temat: Re: zasilek
    Od: Przemysław Osmański <p...@g...pl>

    > Mam takie pytanie, ile mam dni na zarejestrowanie sie w UP, aby
    otrzymywac
    > zasilek (pracowalem dwa lata).

    IMHO jest tylko jedna zasada w ostatnich 18-u miesiacach musisz miec
    przepracowane 12, czyli wynika na to ze masz czas do 6-u miesiecy...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---

  • 3. Data: 2004-07-06 05:57:40
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Przemysław Osmański" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > otrzymywac
    >
    > IMHO jest tylko jedna zasada w ostatnich 18-u miesiacach musisz miec
    > przepracowane 12, czyli wynika na to ze masz czas do 6-u miesiecy...

    A dokładnie rzecz biorąc musisz mieć przepracowane 365 dni (a to duża
    różnica od 12 miesięcy).

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 4. Data: 2004-07-06 20:24:18
    Od: Przemysław Osmański <p...@g...pl>

    > A dokładnie rzecz biorąc musisz mieć przepracowane 365 dni (a to duża
    > różnica od 12 miesięcy).

    A jaka jest roznica miedzy 12 mcy a 365 dni?

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---

  • 5. Data: 2004-07-06 21:27:29
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Przemysław Osmański; <ccf20o$302$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > A jaka jest roznica miedzy 12 mcy a 365 dni?

    Taka, że niektóre miesiące mają więcej dni, a niektóre mniej.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 6. Data: 2004-07-07 05:36:56
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    > A jaka jest roznica miedzy 12 mcy a 365 dni?

    Jeśli w ciągu tych 18 miesięcy przepracujesz dokładnie 12 miesięcy, ale
    głównie w miesiące 30 dniowe + 2 razy luty to nie nazbierasz 365 dni...
    A i liczyć łatwiej - jeśli pracujesz od 15 maja to 15 czerwca to ile
    miesięcy pracujesz? A dni wiadomo dokładnie.

    3mcie się

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl