PracaGrupypl.praca.dyskusje › wykladowca IT...

  • 1. Data: 2004-07-05 20:15:54
    Temat: wykladowca IT...
    Od: slimak <s...@U...pl>

    Witam!
    Bylo juz kilka postow na ten temat ale nie bylo w nich nic konkretnego i
    autorzy nie pytali o to co mnie konkretnie interesuje - a mianowicie -
    ile moze zarabiac wykladowca prowadzacy szkolenia w malej/sredniej
    firmie prowadzac podstawy systemow operacyjnych/sieci komputerowych?
    Proponowana stawka godzinowa?

    Z gory dzieki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-07-05 22:56:31
    Temat: Odp: wykladowca IT...
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > ile moze zarabiac wykladowca prowadzacy szkolenia w malej/sredniej
    > firmie prowadzac podstawy systemow operacyjnych/sieci komputerowych?
    > Proponowana stawka godzinowa?

    Zalezy na ile sie ceni ;) IMO 40-140 bedzie dobrym zakresem.

    Tom

  • 3. Data: 2004-07-06 11:11:04
    Temat: Re: wykladowca IT...
    Od: "Zenon" <...@...com>

    Użytkownik "TJ" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cccm6k$bq$1@news.onet.pl...

    > Zalezy na ile sie ceni ;) IMO 40-140 bedzie dobrym zakresem.
    >
    > Tom

    Ostatnio widzialem oferte dla studentow - podobne szkolenia (podstawowy
    informatyki) za 8 brutto/h. 40-140zl mozna osiagnac, ale prowadzac bardzo
    specjalistyczne zajecia, a nie podstawy Windowsa.

  • 4. Data: 2004-07-06 12:04:56
    Od: "Wiktor Wojciechowski" <w...@y...com>

    > Ostatnio widzialem oferte dla studentow - podobne szkolenia (podstawowy
    > informatyki) za 8 brutto/h. 40-140zl mozna osiagnac, ale prowadzac bardzo
    > specjalistyczne zajecia, a nie podstawy Windowsa.

    Witam,

    zgadzam sie, we wrzesniu zeszlego roku prowadzilem szkolenie z administracji
    Oracle.
    Stawka byla ustalona na poziomie 100 netto za godzine.

    Wiktor

  • 5. Data: 2004-07-06 15:14:20
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > Ostatnio widzialem oferte dla studentow - podobne szkolenia (podstawowy
    > informatyki) za 8 brutto/h.

    to nie jest oferta. to jest wyzysk ;P

    Tom

  • 6. Data: 2004-07-09 11:58:43
    Od: "PePe_M" <s...@n...pl>

    > Ostatnio widzialem oferte dla studentow - podobne szkolenia
    > (podstawowy informatyki) za 8 brutto/h. 40-140zl mozna osiagnac, ale
    > prowadzac bardzo specjalistyczne zajecia, a nie podstawy Windowsa.

    Moim skromnym zdaniem, łatwiej jest prowadzić specjalistyczne zajęcia z
    ludźmi zaawansowanymi w IT niz zajecia z czegokolwiek dla zupełnie zielonych

    --
    PePe_M