PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo pracy a praca na umowę zlecenie?

  • 1. Data: 2004-07-05 19:18:18
    Temat: Świadectwo pracy a praca na umowę zlecenie?
    Od: "Przemek Z" <z...@w...pl>

    Witam.

    Skończyłem studia i właśnie zmagam się ze składaniem ofert do różnych firm.
    W jednym z formularzy na końcu napisane jest aby umieścić kserokopię
    świadectw pracy. Niestety w przypadku 3 firm u których pracowałem na umowę
    zlecenie w okresie wakacyjnym świadectw takich nie dostałem. W myśl kodeksu
    pracy świadectwa takie pownienem otrzymać? Czy może w przypadku pracy na
    umowę zlecenie nie otrzymuje się takich świadectw?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    --
    Przemek
    z...@w...pl

  • 2. Data: 2004-07-05 20:55:08
    Temat: Re: Świadectwo pracy a praca na umowę zlecenie?
    Od: Nahia <n...@e...pl>

    Przemek Z [Mon, 5 Jul 2004 21:18:18 +0200]:

    > W myśl kodeksu pracy świadectwa takie pownienem otrzymać? Czy
    > może w przypadku pracy na umowę zlecenie nie otrzymuje się
    > takich świadectw?

    Umowa-zlecenie to nie jest umowa o prace tylko cywilno-prawna.
    W zwiazku z tym nie ma nic wspolnego z kodeksem pracy i nie ma
    po niej swiadectwa pracy.

    Warto natomiast prosic o jakies referencje.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 3. Data: 2004-07-05 20:59:56
    Od: "Przemek Z" <z...@w...pl>

> [...]
    > W zwiazku z tym nie ma nic wspolnego z kodeksem pracy i nie ma
    > po niej swiadectwa pracy.
    >
    > Warto natomiast prosic o jakies referencje.

    Witam :)

    Czyli rozumieć mam że w przypadku tego nieszczesnego kwestionariusza w
    ktorym umieszczone jest zeby umiescic ksera swiadectw pracy ja takowych nie
    umieszcze?:) Wszystkie byly bowiem umowami na zlecenie ?:) Wiec jako
    absolwent robie ksero dyplomu wypisuje firmy w ktorych pracowalem z
    zaznaczeniem ze byly to wlasnie umowy zlecenie i nie martwie sie o nic?:)

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 4. Data: 2004-07-06 17:24:57
    Od: l_nino <l...@g...pl>

    Użytkownik Przemek Z napisał:

> [...]
    > absolwent robie ksero dyplomu wypisuje firmy w ktorych pracowalem z
    > zaznaczeniem ze byly to wlasnie umowy zlecenie i nie martwie sie o nic?:)

    A co zrobisz jak pracodawca poprosi Cie o referencje?
    Na Twoim miejscu zdobyłbym je wczesniej i nie miał "olewającego"
    stosunku do szukania pracy, bo Twoje nastawienie wyczuje pracodawca i
    obdarzy Cie tym samym. Nastaw sie na cel i badz przygotowany wczesniej
    na takie i podobne sytuacje.

    --
    Pozdrawiam!
    Piotr