PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konstrukcje Stalowe - Ozimek

  • 1. Data: 2003-03-13 10:38:33
    Temat: Odp: Konstrukcje Stalowe - Ozimek
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Pejter <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4pm6p$j4l$...@n...news.tpi.pl...

    > Jeżeli ktoś poszukuje pracy i przypadkiem natknie się na ogłoszenie tej
    > firmy w opolskiej prasie, to niech lepiej się powstrzyma od odpowiedzi na
    > nie.

    Tak tylko mi się skojarzyło, że to w sumie fajny pomysł na pozbycie się
    konkurencji przy staraniu się o pracę :-)))

    Rafał

  • 2. Data: 2003-03-13 10:46:09
    Temat: Konstrukcje Stalowe - Ozimek
    Od: "Pejter" <p...@i...pl>

    Witam !!!
    Jeżeli ktoś poszukuje pracy i przypadkiem natknie się na ogłoszenie tej
    firmy w opolskiej prasie, to niech lepiej się powstrzyma od odpowiedzi na
    nie. Firma zajmuje się produkcją stalowych zbiorników na olej i poszukuje
    Technologa i specjalisty d/s Handlu z bardzo dobrą znajomością
    J.Niemieckiego. Płacą raczej kiepsko jak na ilość obowiązków którymi
    obsypują nowo przyjętych, atmosfera pracy jest toksyczna ! Wszędobylskie
    wazeliniarstwo oraz kombinatorstwo kłuje w oczy i daje się wszystkim we
    znaki. Jeżeli ktoś chce poznać szczegóły to proszę na priv

    pzdr.

  • 3. Data: 2003-03-13 11:10:48
    Temat: Re: Konstrukcje Stalowe - Ozimek
    Od: "Pan" <g...@...pl>

    > Tak tylko mi się skojarzyło, że to w sumie fajny pomysł na pozbycie się
    > konkurencji przy staraniu się o pracę :-)))

    Niestety sam w tej firmie pracowalem !!! Kolega Pejter ma rację ! Banda
    kretynów , nie warto się starać.

    pzdr

  • 4. Data: 2003-03-13 11:35:54
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    Hej
    Koledzy Pejter i Pan, cos tu sciemniacie! Obaj piszecie z tego samego IP
    80.49.xx.xx (xxxx.xxxxxxx.sdi.tpnet.pl), macie ten sam styl stawiania spacji
    przed znakiem interpuncyjnym i po, piszecie na koncu pzdr - albo jestescie
    blizniacy jednojajeczni ;) albo jakies rozdwojenie jazni. Tylko nie wiem po
    co. Moze to was chca zwolnic z tej firmy i szukaja ludzi na wasze
    stanowisko???
    pozdrawiam i gratuluje!

    Tobi

  • 5. Data: 2003-03-13 12:04:26
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Tobi" <l...@p...fm> napisał w wiadomości > Hej
> [...]
    po
    > co. Moze to was chca zwolnic z tej firmy i szukaja ludzi na wasze

    Tobi weź pod uwagę, ze robienie takiej niemiłej reklamy na grupach może
    odbic się bezpośrednio na pracownikach danej firmy - hmmmm uważam, ze w
    obecnej chwili każdy i tak uważa na to co się dzieje w firmach i sam dojdzie
    czy ci panowie maja racje i mówią prawdę :o) Nikogo nie bronie sama
    analizuję :o)

    pozdrawiam

    Ania

  • 6. Data: 2003-03-13 12:32:59
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    > Tobi weź pod uwagę, ze robienie takiej niemiłej reklamy na grupach może
    > odbic się bezpośrednio na pracownikach danej firmy

    no jasne ze moze, ale niekoniecznie, tak czy inaczej ja nikogo tu nie
    szykanowalem

> [...]
    dojdzie
    > czy ci panowie maja racje i mówią prawdę :o) Nikogo nie bronie sama

    no pewnie ze prawie kazdy uwaza, tylko czasem ludzie takie smieszne rzeczy
    robia na grupach i w necie, ze az milo ich na tym przylapac ;)

    pozdro

    Tobi

  • 7. Data: 2003-03-13 12:41:30
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    Tobi wrote:
    > Hej
    > Koledzy Pejter i Pan, cos tu sciemniacie! Obaj piszecie z tego samego IP
    > 80.49.xx.xx (xxxx.xxxxxxx.sdi.tpnet.pl), macie ten sam styl stawiania spacji

    ROTFL !!!

    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

  • 8. Data: 2003-03-13 19:44:13
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Tobi" <l...@p...fm>

    > no jasne ze moze, ale niekoniecznie, tak czy inaczej ja nikogo tu nie
    > szykanowalem

    Jasne, chodziło mi o to, że w dzisiejszych czasach nie wiadomo kto mówi
    prawde a kto klamie :o)

    > - hmmmm uważam, ze w
    > dojdzie
    >
    > no pewnie ze prawie kazdy uwaza, tylko czasem ludzie takie smieszne rzeczy
    > robia na grupach i w necie, ze az milo ich na tym przylapac ;)

    Tu masz rację, padlam dzisiaj jak przeczytałam, ze ludzie dostawali maile z
    propozycja współpracy polegajacej na udostepnieniu swojego konta osobie,
    która miała wpłacac na nie kupę pieniedzy a potem podzielić sie z
    posiadaczem konta zyskiem. Oczywiście finał był taki, ze taki naiwniak
    zostawał z wyczyszczonym do cna kontem.

    Ale pozytywniejsza informacja. Babka stała przez miesiąć pod biurem funduszu
    proponujacego kredyt argentyński i odradzała go potencjalnym klientom, aż w
    końcu oddali jej kase, którą wpłaciła.

    to tyle

    Ania

  • 9. Data: 2003-03-13 23:18:54
    Od: kingram <k...@N...net>

    Tobi wrote:

> [...]
    > blizniacy jednojajeczni ;) albo jakies rozdwojenie jazni. Tylko nie wiem po
    > co. Moze to was chca zwolnic z tej firmy i szukaja ludzi na wasze

    Wzialby sie chociaz rozlaczyl miedzy postami...

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

    --
    Home Page: http://www.kingram.de
    Hobby Page: http://www.it-security-solutions.com

  • 10. Data: 2003-03-14 07:35:56
    Od: "Marek A. Czepil" <marek.czepilNIE LUBIE SPAMU@mamy.to>

    kingram wrote:
> [...]

    Nie pomoże - SDI=stałe IP... a jak widac na proxy to jest odrobinę za
    głu.... tego... niemądry...

    Marek A. Czepil
    GSM +48 601 800 310
    GG 3244493