PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co traci pracodawca?

  • 1. Data: 2003-03-13 09:28:51
    Temat: Co traci pracodawca?
    Od: "K.R.A" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jestem studentem, od pewnego czasu usiłuję znaleźć praktykę zawodową.
    Niestety, gdzie tylko się pojawię, odrazu mnie spławiają.
    W związku z tym mam pytanie: czy pracodawcy mają jakieś korzyści, czy
    tylko dodatkowy kłopot przyjmując studentów na praktykę?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-03-13 13:26:36
    Temat: Re: Co traci pracodawca?
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    K.R.A wrote:

> [...]
    > W związku z tym mam pytanie: czy pracodawcy mają jakieś korzyści, czy
    > tylko dodatkowy kłopot przyjmując studentów na praktykę?

    Opieka w pracy.
    Ryzyko wypadku.
    Zarejestrowanie (nie znam szczegolow).
    Musi uwazac, zebys mu niczego nie wyniosl, bo nie masz odpowiedzialnosci
    materialnej.

    Pewnie jest jeszcze kilka dlatego staraj sie szukac praktyk w wiekszych
    firmach.

    Pozdrawiam,
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

  • 3. Data: 2003-03-15 23:53:51
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 13 mar 2003, Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl> zapodal(a):

    > Pewnie jest jeszcze kilka dlatego staraj sie szukac praktyk w
    > wiekszych firmach.

    Ja raczej znajdowalem bez problemow w malych. Oni maja z tego tania sile
    robocza. Musisz ich przekonac ze nie wytniesz zadnego z przytoczonych
    przez ciebie numerow. Pytanie do autora watku - w jakiej branzy szukasz?

    Pozdr.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.

  • 4. Data: 2003-03-16 17:53:43
    Od: "K.R.A" <k...@p...onet.pl>

    Shrek napisał:

> [...]
    > robocza. Musisz ich przekonac ze nie wytniesz zadnego z przytoczonych
    > przez ciebie numerow. Pytanie do autora watku - w jakiej branzy szukasz?

    Informatyka

    Nie wiem, jak duze firmy, ale male to chyba boja sie formalnosci.
    Wie ktos moze, co musi skladac zatrudniajacy praktykanta i ile go to
    kosztuje?
    No i faktycznie moga sie bac, bym czegos nie sp....

    Pozdro autor.

  • 5. Data: 2003-03-17 20:21:18
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 16 mar 2003, "K.R.A" <k...@p...onet.pl> zapodal(a):

    > Nie wiem, jak duze firmy, ale male to chyba boja sie formalnosci.
    > Wie ktos moze, co musi skladac zatrudniajacy praktykanta i ile go to
    > kosztuje?

    Ode mnie nic nie chcieli poza papierami z uczelni.

    > No i faktycznie moga sie bac, bym czegos nie sp....

    Ja mialem na wrazie czego papier od mojego przyszlego promotora i telefon
    do niego, zeby go podac potencjalnym praktykodawca, zeby mogli posluchac o
    mnie dobrej opinni:), ale nie korzystalem.

    Powodzenia.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.