PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konstrukcje Stalowe - Ozimek

  • 11. Data: 2003-03-14 09:08:54
    Temat: Odp: Konstrukcje Stalowe - Ozimek
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Tobi <l...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
    ał:b4pqgj$5hn$...@a...news.tpi.pl...

    > Hej
    > Koledzy Pejter i Pan, cos tu sciemniacie! Obaj piszecie z tego samego IP
    > 80.49.xx.xx (xxxx.xxxxxxx.sdi.tpnet.pl), macie ten sam styl stawiania spac
    ji
    > przed znakiem interpuncyjnym i po, piszecie na koncu pzdr - albo jestescie
    > blizniacy jednojajeczni ;) albo jakies rozdwojenie jazni. Tylko nie wiem p
    > co. Moze to was chca zwolnic z tej firmy i szukaja ludzi na wasze
    > stanowisko???
    > pozdrawiam i gratuluje!

    A ja gratuluje spostrzegawczości :-)
    Wcześniej na myśl by mi nie przyszłedł taki sposób pozbywania się konkurencj
    i :-) Ale po tym numerze widać, że jednak niektórzy cuda wianki (włącznie z
    opluciem własnej firmy) wyprawiają żeby dostać/utrzymać posadę.

    Rafał

  • 12. Data: 2003-03-14 12:22:48
    Temat: Re: Konstrukcje Stalowe - Ozimek
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    > A ja gratuluje spostrzegawczości :-)

    dzieki ;)
    czesto sie spotykam np. na forach w necie ze ktos dyskutujac loguje sie jako
    kilka osob i aktywnie psuje dyskusje, to sie zdarza calkiem czesto ;)
    Nalepsze gafy widac oda razu gdy ktos nie zmieni przez pomylke konta, tylko
    sie inaczej podpisze.

> [...]
    > i :-) Ale po tym numerze widać, że jednak niektórzy cuda wianki (włącznie
    > opluciem własnej firmy) wyprawiają żeby dostać/utrzymać posadę.

    moja teza co do obrony swego stanowiska byla raczej niepowazna i zlosliwa,
    raczej opluwajac firme na grupie i tak nikt jej bardzo nie zaszkodzi,
    obojetne czy to mala firma czy jakis potenetat, w koncu nikly odsetek ludzi
    korzysta z usenetu. tym bardziej, ze autor postu wczesniej pytal jak sie
    zwolnic z pracy itd... wiec raczej po prostu dal upust swej zlosci na nia,
    obsmarowujac na grupie, w archiwach mozna sie sporo o uzytkowniku
    dowiedziec, co ciekawe nigdy wczesniej autor nigdy wczesniej nie bluzgal na
    te firme, cos tam sie musialo zdarzyc wlasnie niedawno, tak podejrzewam ;)

    Tobi

  • 13. Data: 2013-05-23 13:41:48
    Od: p...@g...com

    W dniu czwartek, 13 marca 2003 11:23:20 UTC+1 użytkownik Pejter napisał:
> [...]
    > Jeżeli ktoś poszukuje pracy i przypadkiem natknie się na ogłoszenie tej
    > firmy w opolskiej prasie, to niech lepiej się powstrzyma od odpowiedzi na
    > nie. Firma zajmuje się produkcją stalowych zbiorników na olej i poszukuje
    > Technologa i specjalisty d/s Handlu z bardzo dobrą znajomością
    > J.Niemieckiego. Płacą raczej kiepsko jak na ilość obowiązków którymi
    > obsypują nowo przyjętych, atmosfera pracy jest toksyczna ! Wszędobylskie
    > wazeliniarstwo oraz kombinatorstwo kłuje w oczy i daje się wszystkim we
    > znaki. Jeżeli ktoś chce poznać szczegóły to proszę na priv

    Daj tutaj, z chęcią poczytamy ;)

    Pzdr
    http://www.bamix.pl/