PracaGrupypl.praca.dyskusjeKonstrukcje Stalowe - Ozimek › Re: Konstrukcje Stalowe - Ozimek
    From: "Anna" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Konstrukcje Stalowe - Ozimek
    Date: Thu, 13 Mar 2003 20:44:13 +0100

    Użytkownik "Tobi" <l...@p...fm>

    > no jasne ze moze, ale niekoniecznie, tak czy inaczej ja nikogo tu nie
    > szykanowalem

    Jasne, chodziło mi o to, że w dzisiejszych czasach nie wiadomo kto mówi
    prawde a kto klamie :o)

    > - hmmmm uważam, ze w
    > dojdzie
    >
    > no pewnie ze prawie kazdy uwaza, tylko czasem ludzie takie smieszne rzeczy
    > robia na grupach i w necie, ze az milo ich na tym przylapac ;)

    Tu masz rację, padlam dzisiaj jak przeczytałam, ze ludzie dostawali maile z
    propozycja współpracy polegajacej na udostepnieniu swojego konta osobie,
    która miała wpłacac na nie kupę pieniedzy a potem podzielić sie z
    posiadaczem konta zyskiem. Oczywiście finał był taki, ze taki naiwniak
    zostawał z wyczyszczonym do cna kontem.

    Ale pozytywniejsza informacja. Babka stała przez miesiąć pod biurem funduszu
    proponujacego kredyt argentyński i odradzała go potencjalnym klientom, aż w
    końcu oddali jej kase, którą wpłaciła.

    to tyle

    Ania