PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec studenckiej laby:(((-poszukiwania czas zacząć › Koniec studenckiej laby:(((-poszukiwania czas zacząć
    From: m...@p...onet.pl (Magdalena)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Koniec studenckiej laby:(((-poszukiwania czas zacząć
    Date: 23 Jan 2002 05:18:55 -0800

    Jestem 21 latką i od niedawna mieszkam w W-wie oraz od tego semestru
    zmieniam tok studiów na zaoczny, mam dwa licencjaty : z europeistyki i
    marketingu politycznego, obecnie jestem na 4-tym roku europejskich
    studiów magisterskich, władam biegle angielskim, średnio zaawansowanie
    niemieckim, niedługo rozpoczynam kurs francuskiego, znam się na
    obsłudze komputera, mam prawo jazdy kat.B, skończyłam Roczny Kurs
    Moderatorów Europejskich na UW, odbyłam staż w "Polityce", brałam
    udział w Sesji PanEuropejskiej w Belgii...ale to są tylko dane
    techniczne... . Doszłam do wniosku (choć z bólem serca), że powinnam
    poszukać jakiejś pracy...i choć koniec studenckiej laby mi się nie
    uśmiecha, to kiedyś trzeba włączyć się w wyścig szczurów. Co tu
    ukrywać mam wysokie poczucie własnej wartości, jestem ambitna,
    elokwentna, szybko nawiązuję kontakty międzyludzkie, mam wyjątkową
    łatwość komunikowania się w języku ang....no i jestem wybredna...:))).
    Szukam pracy, która będzie wyzwaniem, podczas której w pełni
    wykorzystam swój potencjał...no i nauczę się wielu nowych rzeczy...nie
    jestem Alfą i Omegą ale chcę się uczyć, chcę działać kreatywnie, a nie
    wykonywać małpie czynności...czy ktoś ma jakieś propozycje????
    Czekam na POWAŻNE oferty:))))

    Magdalena Janczewska