PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoncern MBI › Koncern MBI
    From: "Przema" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Koncern MBI
    Date: Thu, 25 Aug 2005 17:54:03 +0200

    Drodzy grupowicze zasugerowałem się ofertą w gazecie i wysłałem swoje cv do
    tego koncernu. Dwa dni potem zadzwoniła pani i umówiłem się na rozmowę
    kwalifikacyjną. Tam zastałem 2 kandydatów, pani zadawała takie ogólne
    pytania o kwalifikacje, umiejętności, zainteresowania etc. Po czym
    przedstawiła wizje firmy i nasze ewentualne stanowiska (kierownicy nowo
    otwartych oddziałów). Po czym powiedziała że do jutra da odpowiedź czy się
    dostaliśmy czy nie. Wszystko było by pięknie i cacy tylko zmartwiła mnie
    konieczność wpłacenia 290 pln na wyjazd szkoleniowy (taka gwarancja ,że nie
    zrezygnuje od razu po szkoleniu). Oczywiście pani motywowała nas wysokimi
    zarobkami i darmowymi wakacjami organizowanymi przez firmę. Dzisiaj dostałem
    tel., że się zakwalifikowałem, zostałem umówiony na spotkanie w celu
    podpisania umowy no i wpłacenia owych 290 pln. Jestem w kropce, bo nie wiem,
    co robić. Serce mi mówi, że trzeba zaryzykować a rozum, że nie. Nie sądzę że
    to jest przekręt na kasę,(firma jest bogata i znana na rynku, ma parę banków
    i instytucji finansowych) tylko mam obawy czy po szkoleniu nie okaże się że
    to jest jakiś rodzaj akwizycji (choć tu chodzi o produkty finansowe).

    Plis jak ktoś wie coś na temat tej korporacji to proszę mi napisać.

    Pozdrawiam wszystkich szukających pracy!!!