PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoncern MBI › Re: Koncern MBI
  • Data: 2005-08-26 06:09:52
    Temat: Re: Koncern MBI
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Przema [Thu, 25 Aug 2005 18:24:53 +0200]:

    > ponoć otwierają nowe oddziały i szukają kierowników tych
    > oddziałow. Ja mam po prostu zarządzać grupą ludzi
    > odpowiedzialnych za kontakt z klientami. Ale jak to faktycznie
    > będzie wyglądało to pewnie dowiem się na szkoleniu (o ile
    > zapłace :-). Mi to śmierdzi jakąś upierdliwą pracą z której
    > dużo osób rezygnuje.

    I slusznie Ci smierdzi. Prosty test: powiedz, ze nie ma sprawy
    o ile _przed_ szkoleniem i _przed_ wplaceniem tych pieniedzy
    podpisza z Toba umowe na minimum 3-miesiace z dokladnym zakresem
    Twoich obowiazkow i klauzula, ze jesli nie beda sie pokrywac
    z rzeczywistymi to zwracaja Ci pieniadze plus odszkodowanie za
    stracony przez Ciebie czas.

    Zaklad, ze nie podpisza?

    Kira