PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolonie

  • 1. Data: 2002-05-28 21:44:54
    Temat: Kolonie
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya!

    Zrobilem ostatnio kurs na wychowawce kolonijnego, tak zeby sobie moze
    dorobic w wakacje, ale kopara mi opadla jak zobaczylem jakie sa place w tej
    branzy: 280 zl/14 dni. Toz to wychodzi 20zl na dzien. A nie jest to raczej
    robota na 8 godzin, tylko praktycznie na okraglo. Ale moze trafilem na taka
    firme, moze gdzie indziej jest lepiej. Wiecie cos o tym?

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 2. Data: 2002-05-28 21:53:31
    Temat: Re: Kolonie
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Rafal napisał:
> [...]
    > robota na 8 godzin, tylko praktycznie na okraglo. Ale moze trafilem na taka
    > firme, moze gdzie indziej jest lepiej. Wiecie cos o tym?

    Pewnie lepiej nie będzie. "Pracodawca" da Ci zjeść i miejsce do spania
    i liczy, że np. jesteś nauczycielem, czyli to, co dostajesz to tylko coś
    extra, bo wynagrodzenie zapewnia kto inny. Pewności nie mam, więc
    sprawdź; Moja kobieta ma stanowisko kierownicze w oświacie i dostaje do
    ręki 1500 więc niewiele może mnie zaskoczyć.

    Dogbert

  • 3. Data: 2002-05-28 22:17:38
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>

> [...]
    taka
    > firme, moze gdzie indziej jest lepiej. Wiecie cos o tym?

    sam jestem wychowawcą, komendantem (kierownikiem placówki) i pracodawcą.
    prawda jest taka, że za kierownika to bym raczej nie chciał nigdzie
    pracować.
    Kasa ok 800 zł za turnus, a za wszystko niemal można trafić do pudła....

    odpowiedzialność olbrzymia

    ale ja jestem instruktorem harcerskim i robię to społecznie, więc na kasę
    nie patrzę :))

    pozdrawiam,
    Bolek Drapella
    Komenda Pomorskiej Chorągwi ZHR :)

  • 4. Data: 2002-06-13 20:56:46
    Od: "Roman" <h...@b...pl>

    Użytkownik "Bolek LTC" <b...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    Wynagrodzenie jest wyzsze, za 14 lub wiecej dni + wyzywienie i
    zakwaturenek.
    pzdr,
    Bogdan

  • 6. Data: 2002-06-13 21:02:41