PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zarobilem 12.000 PLN w jeden miesiac !

  • 1. Data: 2002-05-28 20:08:19
    Temat: Jak zarobilem 12.000 PLN w jeden miesiac !
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

    Wiecej wiadomości na stronie

    http://www.oferty-pracy.com/modules.php?name=News&fi
    le=article&sid=58

    --
    Administrator ::: Mirosław Nikolin

    www.oferty-pracy.com

  • 2. Data: 2002-05-28 23:01:57
    Temat: Re: Jak zarobilem 12.000 PLN w jeden miesiac !
    Od: "Miauczek" <n...@b...i.tak>

    Użytkownik "oferty-pracy.com" <p...@o...com> napisał w wiadomości
    news:ad0oi4$dbm$2@news.tpi.pl...
    > Wiecej wiadomości na stronie
    >
    > http://www.oferty-pracy.com/modules.php?name=News&fi
    le=article&sid=58

    > --
    > Administrator ::: Mirosław Nikolin
    >
    > www.oferty-pracy.com

    po 1 ntg

    po 2 nudze sie akurat i przyjrzalem sie z bliska zarowno portalowi, jak i
    czekom i nie omieszkam podzielisc sie woimi wrazeniami:
    Czeki to zadna wielka okazja, realizujac kazdy z nich jestes zobligowany do
    wykupienia wyzywienia, nia placisz za nocleg ale za wyzywienie, nie licza
    20-30 zl na dzien jak podaje autor a czesciej ok 250-300 zl za tydzien ( nie
    liczac oplat sezonowych). Jednym slowem cala ta darmocha to jedno wielkie
    robienie w balona, moze kilka starych babc da sie na to nabrac ale wiekszosc
    ludzi rozsadnych, ktorzy nie daja sie nabierac na bzdury typu praca
    chalupnicza , minimalny zarobek 2000 zl tez sie na te bzdury nie nabierze
    ( notabene praca chalupnicza jest takze na tym portalu, a jakze,
    wytluszczone tytuly az kluja w oczy :) Jak ktos nie wiec co to praca
    chalupnicza polecam watek o niej nizej.
    Profesjonalnosci portalowi dadaja z pewnoscia ofert zarabiania on-line w
    firmach typu Spedia, Cashsurfers itd ( o linkach do np adultfrienfinder,
    ktory nabija kase autorowi portalu nawet nie wspominam :)

    Ale naprawde ciekawe rzeczy mozna znalezc w okienku tematy: otoz np. biedny
    rencista II-grupy chetnie przyjmie laptopa z cd-romem i fax/modemem gdyz
    jest on mu niezbedny do pracy ( to jest chyba najlepsze co znalazlem :)
    znajduja sie tam takze odnosniki do roznych stron o zarabianiu w necie ( a
    jakze :), naprawde przegladanie wszystkich ofert z okienka tematy moze
    dostarczyc niezlej rozrywki.

    Moja refleksja jest jedynie taka, iz w stworzenie takiego portalu trzeba
    zainwestowac troszke czasu ( wprawdzie to tylko przerobka gotowego engine
    php ale zawsze ) i pieniedzy (na wykupienie domeny, tez niewiele ale
    jednak). Ciekawe jest jednak to ze ludzie poswieceja energie na takie bzdury
    liczac na to ze przyniesie im to jakies wymierne korzysci i ze uda im sie
    naciagnac ludzi na jakies prace chalupnicze czy sprzedawanie "darmowych"
    wczasow. Ale fakt faktem iz czasy nie sa zbyt latwe i nadzieja jest dobrem,
    na ktore jest popyt. Szkoda tylko ze uderza to wlasnie w tych najslabszych,
    najmniej wykwalifikowanych, bo kazdy w miare rozsadny czlowiek nie da sie
    wciagnac w te bzdury, natomiast wlasnie ci zdesperowani, chwytajacy sie
    kazdej okazji beda wydawac ostatnie pieniadze na foldery z praca chalupnicza
    czy paczke "darmowych" kuponow.
    Aby jednak nie konczyc pesymistycznie, w ramach rozrywki proponuje
    wyszukiwanie najsmieszniejszych rzeczy jakie udalo wam sie znalezc w tym
    debilnym portalu :) Jak dla mnie na razie rencista proszacy o laptopa rzadzi
    , chociaz ciekawe wydalo sie tez ogloszenie o wymownym tytule: "Babcia w
    wieku 80 lat zarabia więcej od Ciebie!!!" - zgadnijcie co tam sie dalej
    znajdowalo :)

    pozdrawiam
    Miauczek

  • 3. Data: 2002-05-29 15:01:46
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Miauczek" <n...@b...i.tak> wrote in message

> [...]
    > , chociaz ciekawe wydalo sie tez ogloszenie o wymownym tytule: "Babcia w
    > wieku 80 lat zarabia więcej od Ciebie!!!" - zgadnijcie co tam sie dalej

    może trochę nie na temat ale co tam: siedzi na ziemi student w II Aleji w
    Częstochowie, położył na ziemi czapke na pieniądze i obok kartkę: "Ubogi
    student zbiera na piwo"

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 4. Data: 2002-05-31 16:57:52
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

    Moja odpowiedz jest prosta:

    1. Czeki jako oferta kierowane sa do firm, ktore rozdają je nabywca jako
    dodatek do zakupów. Są wliczone w cenę produktu. Klient nic nie traci, a
    moze wyjechac na wczsay za powiedzmy 50% ceny. Twoja praca to podpisywanie
    umów z sklepami, hurtowniami..... Pracujesz za prowizje. To paca jak inne.
    Sir "Miauczek" to pan w ostrej depresji, który zabiera głos jako
    n...@b...i.tak, bardzo mie rajcują tacy goście, tz
    "opluwacze', którzy nic nie daja, nic nie potrafią..... a zreszta szkoda
    słów......
    2. wszystkie ogłoszenia w portalu sa dodawane automatycznie. Każdy ma taki
    miły przywilej, że może "cos' napisać. Ogłoszenia są oceniane przez
    użytkowników i to oni dokonują weryfikacji - prawda - fałsz.
    4. Gość zapomniał ze jest tam obecnie 134 oferty pracy (bo czemu pisac
    prawdę, lepiej znależć jkieś pikantne pierdoły!!!!!!!!!!!!!!

    Zapraszam do odwiedzenia strony i przekonania się kto ma rację!!!!!!!!!!!!!

    www.oferty-pracy.com

    Użytkownik "Miauczek" <n...@b...i.tak> napisał w
    wiadomości news:ad120q$ehh$1@news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-05-31 16:58:36
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

  • 6. Data: 2002-06-05 10:21:41
    Od: "rafal" <r...@i...pl>

    I bOGU DZIEKI, ZE SA JESZCZE ROZSADNI LUDZIE, A ZE W DEPRESJI, NO TRUDNO,
    TO PEWNIE PRZEZ TE WSPANIALE OFERTY "ZA DARMO", CIEKAWE JAK MOZNA WLICZYC
    WCZASY W AUSTRII W CENE TELEFONU ZA 49 ZL, HEHEHEHEHEHEHE. POPIERAM PANA W
    OSTREJ DEPRESJI MIAUCZKA
    Użytkownik oferty-pracy.com <p...@o...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ad8a5v$oi1$...@n...tpi.pl...

  • 7. Data: 2002-06-06 20:12:55
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

    Ciekawe dlaczego Masz czas napisać ale nie masz czasu aby przeczytać treść
    oferty "wczasy są w górach POLSKICH" i jest to forma promocji dla firm
    !!!!!!!!!!!! która kosztuje firmę 7.45 zł

    OK