PracaGrupypl.praca.dyskusje › znowu o rachmistrzach spisowych

  • 1. Data: 2002-05-28 20:56:02
    Temat: znowu o rachmistrzach spisowych
    Od: <a...@p...onet.pl>

    czy mozna podjac znow ten temat.jestem nowym uzytkownikiem
    i moze nie byloby to mile widziane.jestem rachmistrzem ciekawi mnie
    co inni rachmistrzowie i nie tylko oni mysla o tym wszystkim
    i tak ogolnie bo ja jestem w pewnym sensie skonfundowana.
    aga
    pozdr

  • 2. Data: 2002-05-28 21:15:02
    Temat: Re: znowu o rachmistrzach spisowych
    Od: "BadeK" <b...@p...onet.pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > co inni rachmistrzowie i nie tylko oni mysla o tym wszystkim
    > i tak ogolnie bo ja jestem w pewnym sensie skonfundowana.

    A w jakim sęsie?

  • 3. Data: 2002-05-28 21:39:20
    Od: "Shuwar" <s...@p...onet.pl>

    A niby czemu doktoryzacja nie jest kontynuacją nauki?
    tak macie w instrukcji napisane? Przecierz to jest jak najbardziej
    nabywanie nowej wiedzy!

  • 4. Data: 2002-05-28 22:33:24
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    chyba kontynuacja nauki? czyli powinno sie odpowiedziec ze nie ale jesli nie to
    skad ten najwyzszy stopien w formularzu spisowym jak go osiagnac
    albo co osiagna przez badanie czy kuchnia jest polaczona z innym pokojem
    w jeden wielofunkcyjny. czy ktos jest wtedy na czasie, czy tez w ilu
    domach jest lepsze zycie rodzinne bo pani domu nie jest odcieta od reszty
    domownikow w trakcie gotowania
    ponadto ogolnie jest zamieszanie i balagan
    pozdr

  • 5. Data: 2002-05-29 06:36:10
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

> [...]
    > co inni rachmistrzowie i nie tylko oni mysla o tym wszystkim
    > i tak ogolnie bo ja jestem w pewnym sensie skonfundowana.

    Cala ta impreza, jak to bywa w inicjatywach rzadowych, polega
    na tym, ze ktos na tym zarabia. I mysle ze nie o rachmistrzow
    tu chodzi. A pytania, odpowiedzi - to tylko pretekst do wyciagniecia
    z kasy, na ktora zrzucaja sie podatnicy, "paru groszy".
    Kto wyciagnal, jakie przekrety byly? - dowiemy sie
    gdy "Władzie" przejmie nowa ekipa, o tradycyjnie czystych
    rekach (w odroznieniu od poprzednikow).

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914

  • 6. Data: 2002-05-29 08:59:28
    Od: "jarpol" <j...@a...pl>

    Zbyt daleko musial bym czekac na wynik mysle ze pomysl mial podloze
    budowlane.Otoz nie prowadzono w tym kierunku od lat badan i okazuje sie ze
    mieszkan oddano tylko ?% oczywiscie te ?% jest tak znikoma ze jesli
    rachmistrze przeszli przez kraj i spisza ze na wsi podkarpackiej dokonano 15
    000 samowoli budowlanej poprzez dobudowki do domow mieszkalnych co daje
    okolo 45 tys pokoi . To o ile % zostanie obecnej wladzy przypisane na + /
    plus / oddanie mieszkan.Sam obywatel przyznal sie do tego nie jest to zadne
    oszustwo. Tez tak samo zostanie potraktowana sprawa szkol. Okaze sie ze nie
    mamy bezrobocia a tylko kilka milionow studentow na szkolach ktore niczego
    nie rozwiazuja.Przeszedlem juz z rodzina przez ten spis i znam te pytania .A
    jak zakwalifikowales osobe pracujaca na czarno za granica przecierz nikt sie
    chyba do tego nie przyzna????
    Pozdrawiam
    jarpol

  • 7. Data: 2002-05-29 13:35:58
    Od: "Zrath" <z...@z...mine.nu>

> [...]
    .A
    > jak zakwalifikowales osobe pracujaca na czarno za granica przecierz nikt

    ehh ..
    sam jestem rachmistrzem i uwazam ze to bzdety, pytania w sumie nie wnosza
    nic nowego, jesli mielibysmy porzadek w urzedach nie trzeba by bylo tego
    robic.
    nie spotkalem sie jeszcze z przypadkiem aby mi sie ktos przyznal do pracy na
    czarno. wiec teoretycznie spis nie powinien wniesc niczego nowego ...
    druga sprawa - znam ludzi ktorych spisuje i wiem, ze sporo tego co mi podaja
    nie jest zgodne ze stanem faktycznym, pomimo tego musze wpisywac to co mi
    podaja - taki moj obowiazek.
    summa sumarum: ja na tym troche zarobie, ktoś tam na górze też, pomiedzy mną
    a górą jest jeszcze sporo innych urzedasów nowopowołanych specjalnie dla
    spisu... oni też zarobią. a jaki zysk dla państwa - żaden... i
    najważniejsze - jaki z tego zysk dla społeczeństwa - najprawdopodobniej też
    nic na tym nie zyskamy - za to zapłacić musimy....

    Zrath

  • 8. Data: 2002-05-29 18:29:01
    Od: "666" <p...@p...com>

    A niby jak mieliby się przyznać albo nie przyznać???
    Masz do wyboru wpisać im "praca na własny rachunek" albo "pracownik najemny w
    sektorze prywatnym" i tyle...
    Dzek