PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiązanie umowy o pracę

  • 1. Data: 2002-05-28 19:46:11
    Temat: rozwiązanie umowy o pracę
    Od: "MOLNARka" <g...@h...pl>

    ... jak napisać ?

    Chcę odejść z pracy ... zgodnie z okresem wypowiedzenia (czyli 3 miesiące).

    Jak powinno brzmieć podanie, które złoże w kadrach ?

    "Proszę o rozwiązanie ze mną umowy o pracę ..... i co dalej ???

    Pozdrówka i dzięki za pomoc
    MOLNARka

  • 2. Data: 2002-05-29 06:32:15
    Temat: Re: rozwiązanie umowy o pracę
    Od: "Amadea" <a...@2...pl>

    "Proszę o rozwiązanie zawartej ze mną w dniu tym a tym umowy o pracę z dniem
    takim a takim
    z zachowaniem trzymiesiecznego okresu wypowiedzenia, które upłynie wtedy i
    wtedy
    pozdrawiam
    Ama

  • 3. Data: 2002-05-29 07:53:59
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Amadea" <a...@2...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > takim a takim
    > z zachowaniem trzymiesiecznego okresu wypowiedzenia, które upłynie wtedy i

    Kwestia gustu, jak dla mnie zbyt delikatne.

    IMO. "Wypowiadam umowę o pracę, zawartą dnia ... pomiędzy ... z zachowaniem
    okresu wypowiedzenia. Okres wypowiedzenia upływa dnia ..."
    Robisz to w 2 egzemplarzach i na swoim zarządaj w sekretariacie czy w
    kadrach żeby wpisali "wpłynęło dnia ...." i podpis. Pieczątka też nie
    zaszkodzi.

    BTW. Okres wypowiedzenia rozpoczyna bieg od początku następnego miesiąca po
    którym zostało złożone, więc masz w zasadzie tylko 2 dni na złożenie tego
    pisma.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775