PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolonie › Re: Kolonie
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolonie
    Date: Tue, 28 May 2002 23:53:31 +0200

    Użytkownik Rafal napisał:
    > Heya!
    >
    > Zrobilem ostatnio kurs na wychowawce kolonijnego, tak zeby sobie moze
    > dorobic w wakacje, ale kopara mi opadla jak zobaczylem jakie sa place w tej
    > branzy: 280 zl/14 dni. Toz to wychodzi 20zl na dzien. A nie jest to raczej
    > robota na 8 godzin, tylko praktycznie na okraglo. Ale moze trafilem na taka
    > firme, moze gdzie indziej jest lepiej. Wiecie cos o tym?

    Pewnie lepiej nie będzie. "Pracodawca" da Ci zjeść i miejsce do spania
    i liczy, że np. jesteś nauczycielem, czyli to, co dostajesz to tylko coś
    extra, bo wynagrodzenie zapewnia kto inny. Pewności nie mam, więc
    sprawdź; Moja kobieta ma stanowisko kierownicze w oświacie i dostaje do
    ręki 1500 więc niewiele może mnie zaskoczyć.

    Dogbert