PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejna rekrutacja po prawie roku › Re: Kolejna rekrutacja po prawie roku
    From: MT <M...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejna rekrutacja po prawie roku
    Date: Wed, 10 Jun 2009 04:52:07 -0700 (PDT)

    On 2 Cze, 10:49, "Jurek M" <m...@1...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jim-bim-ber" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wracałbym do tego, co było rok temu.
    > Przecież przez ten czas mogłeś nabyć większe doświadczenie,
    > kwalifikacje.
    > Jesteś innym człowiekiem niż przed rokiem. ;)
    > I z całą pewnością nikt nie pamięta, że kiedyś składałeś tam ofertę.
    > Lepiej o tym nie wspominać i złożyć nowe papiery.
    >
    > J.
    Ot taka dygresja:)
    Kiedyś czytałam LM / CV człowieka, który wcześniej odpadł w rekrutacji
    w naszej firmie. w kolejnej rekrutacji napisał z kim rozmawiał
    poprzednio, że rozmówca tak przedstawił firmę, że zrobiło to na nim
    wrażenie, że rzeczywiście wtedy nie miał doświadczenia / wiedzy, ale
    przez ostatnich kilka miesięcy popracował nad tym, zdobył wiedzę i
    umiejętności i w związku z tym ponownie wysyła swoje CV.
    Nie pamiętam jak to się skończyło - czy został zatrudniony, czy nie,
    ale na mnie taki list (nawet jeśli lipny) sprawił, że na rozmowę
    został ponownie zaproszony.
    :)