PracaGrupypl.praca.dyskusje › Klęska polskich reform

  • 21. Data: 2007-02-03 15:31:12
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    > A brak opieki lekarskiej, wykańczanie szpitali za długi w które
    > szpitale wpędziły kolejne rządy /raczj nierządy/.
    > Głodne dzieci w szkołach.
    > Największa procentowo liczba ludności żyjąca poniżej minimum
    > cywilizacyjnego./z krajów posowieckich/.

    Jak zauważyła ta organizacja robiąca badanie to że "nierobom" (powiedzmy
    tak) jest kiepsko to i może sprawiedliwe. Ale jeżeli człowiek pracuje cały
    miesiąc i nie jest sam w stanie się utrzymać to czy to nie jest chore ???
    Pomijam co to za zawód portier, sprzątaczka co za różnica, to niech więcej
    zarabiają inni ale czy to jest OK ??

  • 22. Data: 2007-02-03 15:37:26
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Michał napisał(a):

    > A dopłata do ich renty rolniczej czy emerytury z moich składek to też unia
    > dopłaca ?

    wiesz ile wznosi renta rolnicza, powiem ci na przykładzie moi dziadkowie
    przepracowali około 45 lat na roli na gospodarstwie o powierzchni ok
    20 h, płacili wszystkie składki oddawali dostawy obowiązkowe choć
    czasem to było złodziejstwo w żywe oczy. Nie wiem czy wiesz ale praca na
    wsi to jest 7 dni w tygodniu. z tego 6 dni to po jakieś 12 h na dzień, i
    w tym momencie mają po 750 zł.

  • 23. Data: 2007-02-03 17:12:00
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czasem to było złodziejstwo w żywe oczy. Nie wiem czy wiesz ale praca na
    > wsi to jest 7 dni w tygodniu. z tego 6 dni to po jakieś 12 h na dzień, i

    Twoim dziadkom nie zazdroszcze - ale dlaczego ja na te 700 musze miesiąc
    przepracować ??

  • 24. Data: 2007-02-03 17:43:45
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Michał napisał(a):

    > Twoim dziadkom nie zazdroszcze - ale dlaczego ja na te 700 musze miesiąc
    > przepracować ??

    również nie zazdroszczę, ale tu po za dużymi podatkami jest duży czynnik
    związany z tak zwanym wyzyskiem. Taka sytuacja jak np w Telefonice,
    Cupiał kupuje se wyspy, pakuje kasę w niedochodowa Wisłę a ludziom w
    firmie płaci 1200 zł dla ludzi z kilkuletnim doświadczeniem. I dlatego
    należy walczyć/sprzeciwiać się takim praktykom a rząd musi być
    kontrolowany przez naród. Ale to juz nie jest takie proste.

  • 25. Data: 2007-02-03 19:08:21
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 03 Feb 2007 16:24:10 +0100, Tomek napisał(a):

    > znam ludzi naprawdę biednych, nie stać i na wile ale ich dzieci nigdy
    > nie były głodne. Ludzi muszą zmienić mentalność a ni tylko wyciągać rękę
    > i narzekać że jest ciężko.

    No alez oni robia. Biora tylki w troki i wyjezdzaja.
    Dotad zle opinie o tym jak sie zyje na emigacji slyszalem tylko w telewizji
    od jakichs paru gornikow w srednim wieku bez umiejetnosci jezykowych.
    Moi znajomi ktorzy sa lub byli na wakacjach w pracy w Wielkiej Brytanii lub
    Irlandii sa ogolnie bardzo zadowoleni. W naszym kraju za to o zadowoleniu z
    pracy slysze nieczesto. Jak mamy zatem zmienic metalnosc?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 26. Data: 2007-02-03 19:52:48
    Od: "Mike" <a...@o...pl>

    Klęska polskich obywateli.......którzy takie coś tolerują.
    Cyt. Mainac Street Preachers:
    "If you tolerate this your children will be next..."

  • 27. Data: 2007-02-03 20:19:31
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-02-03 16:20:51 +0100, Piotr Hosowicz
    <a...@o...pl> said:

    > 1. Zadałem sobie swego czasu trud obserwowania przekrętów w naszym
    > PRL-Bisie - na przestrzeni kadencji rządu Lesia Zmyłera afery w kwocie
    > rzędu 40 mln były mniej więcej dwie na tydzień. W kwotach wyższych -
    > jedna na tydzień. Gdzie byli wszyscy ci co teraz się zapluwają w
    > sprawie marnych 40 baniek na realizację uchwały sejmu?
    >
    > 2. Gdzie byli ci, co się zapluwają, kiedy lewica próbowała narażać
    > ludzi na konflikt sumienia forsując aborcję na życzenie na koszt
    > państwa?
    >
    > Liwiusz, dla jasności: nie jestem zainteresowany dyskusją. Powyższe
> [...]

    Cóż za pokaz chrześcijańskiej moralności: oni kradli to i mnie wolno :))))
    Katolicy od lat narażają normalnych ludzi na nieustające konflikty
    sumienia, że ryzy papieru by nie starczyło, aby je opisać i co? Ano
    nic. Sumienie tak naprawdę się nie liczy. Liczą się tylko interesiki
    Watykanu.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 28. Data: 2007-02-03 20:24:07
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-02-03 16:37:26 +0100, Tomek <t...@v...pl> said:

> [...]
    > wiesz ale praca na wsi to jest 7 dni w tygodniu. z tego 6 dni to po
    > jakieś 12 h na dzień, i w tym momencie mają po 750 zł.

    No dobra. Ale to Twoi dziadkowie. Dlaczego ja muszę na nich robić?

    Zresztą państwo na moich plecach funduje takie oto interesy chłopom:
    oni swoje prywatne gospodarstwo "oddają" dzieciom, za co dostają
    emeryturę fundowaną z moich podatków. Gospodarstwo nadal jest prywatną
    własnością tychże dzieci, które otrzymują doń wszystkie dopłaty,
    "płacą" KRUS i nie płacą PITa. Tfu, sprawiedliwość, tfu. Kiedy
    przyjdzie moment, że państwo każe mi się posunąć w łóżku, bo "biedny"
    chłop nie ma gdzie spać, bo przepił chałupę?

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 29. Data: 2007-02-03 22:59:37
    Temat: [OT] Re: Klęska polskich reform
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Piotr Hosowicz [Sat, 03 Feb 2007 16:20:51 +0100]:

    > 2. Gdzie byli ci, co się zapluwają, kiedy lewica próbowała
    > narażać ludzi na konflikt sumienia forsując aborcję na życzenie
    > na koszt państwa?

    Ja tak z czystej ciekawości... Dlaczego konflikty może mieć
    tylko chrześcijańskie sumienie, a reszta sumień już nie?

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 30. Data: 2007-02-03 22:59:46
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sat, 03 Feb 2007 16:17:39 +0100, Tomek wrote:

    >ale dopłaty to są dopłaty do produkcji a nie do ludzi tak że nie ma
    >znaczenia ile tam ludzi pracuje. I dopłaty jak sama nazwa mówi Unijne
    >wpłacane są z budżetu unijnego a nie państwowego tak że to nie ma
    >żadnego znaczenia.

    Bzdura. Po pierwsze pieniądze trafiające do budżetu unijnego pochodzą
    ze składek państw członkowskich, czyli też z budżetu polskiego. Po
    drugie dopłaty składają się z części "unijnej" i krajowej, przy czym:
    - JPO (276,28 zł/ha): 100% unijne, 0% krajowe
    - UPO inne rośilny (313,45 zł/ha): ~15,75% unijne, ~84,25% krajowe
    - ONW nizinne I (179 zł/ha), II (264 zł/ha): ~80% unijne, ~20% krajowe
    reszty stawek nie znam, poszukaj tu:
    http://www.arimr.gov.pl/index.php?id=4&id1=0&id2=0

    >A po za tym to co wiesz o życiu na wsi? Jak nie utrzymywałeś się z tego,
    >nie znasz realiów wsi to skąd możesz wiedzieć jak to wygląda.

    A czy ja lub camel kogoś zmusza do życia lub utrzymywania się na wsi?

    --
    pozdrawiam
    Bremse