PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy należy się odprawa.?? › Kiedy należy się odprawa.??
    From: "Żurek" <darzur@skasuj_to.box43.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Kiedy należy się odprawa.??
    Date: Sun, 16 Feb 2003 13:53:57 +0000 (UTC)

    Witam,

    Jestem na tej grupie po raz pierwszy, więc serdeczne dzień dobry
    wszystkim. W chwili obecnej jestem na wypowiedzeniu za porozumieniem
    stron. Firma napisała na mnie straszny paszkwil, który niestety będąc w
    lekkim szoku podpisałem. Ale w sumie nie oto chciałem zapytać. Otóz
    słyszałem, że jeżeli po upływie jakiegoś czasu po moim zwolnieniu firma
    nie zatrudni nikogo na moje byłe stanowisko, to de facto była to redukcja
    etatu i w takim przypadku należy mi się odprawa. Niestety nie mam
    pewności, czy faktycznie tak jest. Gdyby faktycznie tak było, to
    napisałbym pozew i przynajmniej próbował coś jeszcze od nich wycisnąć.
    Czy jest ktoś na grupie, kto potrafiłby udzielić odpowiedzi?? Z góry
    dzięki. :):)

    Pozdrufka :)

    --
    Żurek