PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy należy się odprawa.?? › Re: Kiedy należy się odprawa.??
  • Data: 2003-02-16 22:43:26
    Temat: Re: Kiedy należy się odprawa.??
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziekuje za wyjasnienie ! A moze ktos ma inne zdanie na ten temat ?
    nie - tak stanowi prawo wiec inne zdanie mozesz miec ... i tylko miec.

    > O to nie jest dobry pomysl !
    > Nie odwolam sie napewno, czlowiek dwa razy cieszy
    > sie z pracy, jak sie zatrudnia i jak sie zwalnia !

    pytanie nie o to "czy" tylko na jakich zasadach.
    odwolanie jest nie po to zeby cie przywrocili do pracy tylko zeby zmienili
    powod wypowiedzenia (w obecnej sytuacji masz nasrane w papiery). wystap do
    pracodawcy o zmiane a jesli nie odpowie lub oficjalnie odmowi (na pismie
    wszystko) to podajesz do sadu. oczywiscie musisz miec argumenty zeby wygrac.
    do wygrania masz odprawe w wysokosci jednomiesiecznych zarobkow; do
    stracenia nic.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy