PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy należy się odprawa.?? › Re: Kiedy należy się odprawa.??
  • Data: 2003-02-16 21:48:57
    Temat: Re: Kiedy należy się odprawa.??
    Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen napisał:

    > Nie ma "porozumienia za wypowiedzeniem"_._

    Zrobilem skrot myslowy do "okresu wypowiedzenia", ale musze z bolem
    serca przyznac sie, do zbyt dowolnej interpretacji prawa w tym
    przypadku.

    > To nie jest kwestia "winy", "kary" czy "niewinności". Ważne są
    > przyczyny.
    >
    > Ustawa o szczegolnych zasadach rozwiazywania z pracownikami stosunkow
    > pracy z przyczyn dotyczacych zakladu pracy:
    > Art. 11. Przepisy ustawy stosuje się odpowiednio w razie rozwi?zania
    > stosunku pracy z przyczyn okre?lonych w art. 1 ust. 1 i 2 na mocy
    > porozumienia stron.

    Zes mnie zagial - na oczy ustawy nie widzialem. Zbytnio zasugerowalem
    sie zdroworozsadkowym mysleniem, ze przy porozumieniu stron, zadna ze
    stron nie musi nic dodawac oprocz zgodnego oswiadczenia woli - strata
    pracodawcy, jezeli umiescil cos ponad to - jak widac w powyzszym
    przykladzie.

    Flyer