PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy należy się odprawa.?? › Re: Kiedy należy się odprawa.??
  • Data: 2003-02-16 16:25:05
    Temat: Re: Kiedy należy się odprawa.??
    Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen napisał:

    > Nie ma czegoś takiego. Albo wypowiedzenie, albo porozumienie stron.

    Znow sie czepne - w porozumieniu stron mozna zawrzec informacje o
    wypowiedzeniu, ale wypowiedzenie nie moze byc dluzsze niz zawarte w
    przepisach Kp odnosnie wybranego rodzaju umowy. Chociaz czytajac post
    zrodlowy - porozumienie stron vs paszkwil, mam rzeczywiscie watpliwosci,
    co gosciu podpisal.

    Dalej juz bez czepiania sie - ot podepne tresc pod jeden post. Kp
    rezerwuje odprawe dla sytuacji, kiedy winnym rozwiazania stosunku pracy,
    jest pracodawca. W przypadku braku winy jakiejkolwiek ze stron
    (porozumienie stron) raczej szanse na odprawe sa mikre, choc pojsc do
    prawnika z PiPu nigdy nie zawadzi.

    I przypilnuj, zeby nic z tresci owego "paszkwila" nie trafilo do
    swiadectwa pracy.

    Flyer