PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kiedy 26 dni urlopu zamiast 20?

  • 1. Data: 2004-09-28 19:46:49
    Temat: Kiedy 26 dni urlopu zamiast 20?
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

    W czerwcu 2003 r. skończyłem studia magisterskie. Od lipca 2003 pracuję.
    Obecnie mam 20 dni urlopu rocznie (staż poniżej 10 lat /w tym 8 lat liczone
    ze studiów/). Kiedy będzie mi się należało 26 dni urlopu? Czy dopiero od
    początku 2006 roku? Czy też już od lipca 2005?

  • 2. Data: 2004-09-28 20:02:04
    Temat: Re: Kiedy 26 dni urlopu zamiast 20?
    Od: "mirandaX" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze studiów/). Kiedy będzie mi się należało 26 dni urlopu? Czy dopiero od
    > początku 2006 roku? Czy też już od lipca 2005?

    Witam :)
    Według mojej wiedzy urlop będzie się Tobie należał od lipca 2005 .Liczy się
    przepracowane lata a rocznicą daty jest dzień zatrudnienia. Przynajmniej tak jest
    w mojej firmie. Pozdrawiam. MirandaX

  • 3. Data: 2004-09-28 20:11:47
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

    Użytkownik "mirandaX" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    się przepracowane lata a rocznicą daty jest dzień >zatrudnienia.
    Przynajmniej tak jest w mojej firmie. Pozdrawiam. MirandaX

    Juppi!!! Jak powiedział pewien Leming :)
    Dzięki za optymistyczne wieści :)

  • 4. Data: 2004-09-29 06:28:17
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > początku 2006 roku? Czy też już od lipca 2005?

    Licza sie pelne miesiace, wiec policz sobie kiedy ci wyjedzie pelnych 120
    miesiecy, a bedzieszwiedzial od kiedy nalezy ci sie wyzszy urlop.

    m.

  • 5. Data: 2004-09-29 20:22:33
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > W czerwcu 2003 r. skończyłem studia magisterskie.
    gratuluję

    > Od lipca 2003 pracuję.
    Czyli od tego momentu liczysz rozpoczęcie swojej pracy po zakończeniu nauki
    szkolnej jako podstawę do wyliczenia urlopu

    > Obecnie mam 20 dni urlopu rocznie (staż poniżej 10 lat /w tym 8 lat
    > liczone ze studiów/).
    a ściślej, w tym roku przysługuje ci 20 dni urlopu

    > Kiedy będzie mi się należało 26 dni urlopu?
    Po uzyskaniu podstawy urlopowej w ilości 10 lat

    > Czy
    > dopiero od początku 2006 roku? Czy też już od lipca 2005?
    zakładając że nie będziesz miał żadnych przerw w pracy, a praca w całości
    będzie na podstawie umowy o pracę (KP) a nie umowy-zlecenia czy też umowy o
    dzieło (KC) to do szkoły musisz dodać przepracowanych 24 miesiące, czyli
    wychodzi że od lipca.