PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy 26 dni urlopu zamiast 20? › Re: Kiedy 26 dni urlopu zamiast 20?
    From: gromax <g...@W...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kiedy 26 dni urlopu zamiast 20?
    Date: Wed, 29 Sep 2004 22:22:33 +0200

    > W czerwcu 2003 r. skończyłem studia magisterskie.
    gratuluję

    > Od lipca 2003 pracuję.
    Czyli od tego momentu liczysz rozpoczęcie swojej pracy po zakończeniu nauki
    szkolnej jako podstawę do wyliczenia urlopu

    > Obecnie mam 20 dni urlopu rocznie (staż poniżej 10 lat /w tym 8 lat
    > liczone ze studiów/).
    a ściślej, w tym roku przysługuje ci 20 dni urlopu

    > Kiedy będzie mi się należało 26 dni urlopu?
    Po uzyskaniu podstawy urlopowej w ilości 10 lat

    > Czy
    > dopiero od początku 2006 roku? Czy też już od lipca 2005?
    zakładając że nie będziesz miał żadnych przerw w pracy, a praca w całości
    będzie na podstawie umowy o pracę (KP) a nie umowy-zlecenia czy też umowy o
    dzieło (KC) to do szkoły musisz dodać przepracowanych 24 miesiące, czyli
    wychodzi że od lipca.