PracaGrupypl.praca.dyskusje › aserwynosc, pewnosc siebie w pracy !

  • 1. Data: 2004-09-28 20:16:06
    Temat: aserwynosc, pewnosc siebie w pracy !
    Od: "stefan.z" <v...@o...pl>

    witam serdecznie,

    prosze Was abyscie podzielili sie swoimi doswiadczeniami odnoscie relacji
    pracownik - szef (przelozony), pracownik (starszy stazem) - nowy ...

    pracowalem juz w kilku firmach (najczesciej praca fizyczna) i zawsze mialem
    problemy z dogadywaniem sie z ludzmi ... szczegolnie z przeloznonymi ...
    zawsze sie znalazl ktos madrzejszy, wszechwiedzacy, etc. jestem czlowiekiem
    spokojnym, lagodnym, nie szukajacym zwady (to wynika z mojej natury) ! ale
    kto ma miekkie serce, musi miec twarda dupe ! czy tak musi byc ! czy mam sie
    stawiac, pyskowac, zeby byc zrozumianym i zaakceptowanym ? mam dosyc tych
    roboli, slucham k...wa, k...wa, k...wa i zygam tym, ich sposobem myslenia,
    ich kultura ! a przeciez czas spedzony w pracy to jakas czesc zycia (wazna)
    ! czy u was jest podobnie ?

    pozdrawiam
    stefan.z

  • 2. Data: 2004-09-28 20:52:02
    Temat: Re: aserwynosc, pewnosc siebie w pracy !
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    stefan.z napisał(a):

    > kto ma miekkie serce, musi miec twarda dupe ! czy tak musi byc ! czy mam sie
    > stawiac, pyskowac, zeby byc zrozumianym i zaakceptowanym ?

    stawianie się nic nie da,dlatego że mają nad tobą władzę,sytuacja na
    rynku pracy jest patologiczna,pracodawca może gnębić z dziką
    satysfakacją,tylko dobrzy specjaliści mogą czuć się pewnie dlatego ze są
    poszukiwani

> [...]
    > ich kultura ! a przeciez czas spedzony w pracy to jakas czesc zycia (wazna)

    tak,też tak miałem,nic na to nie poradzisz,ten ciągły poniedziałkowy
    rytuał,kto gdzie był i ile wypił,a potem jak długo rzygał

    pozostaje ci tylko być ponad to,albo szukanie innej pracy

  • 3. Data: 2004-09-29 17:09:44
    Od: Stokrotka <d...@2...pl>

    Użytkownik stefan.z napisał:
    > witam serdecznie,
    >
    > prosze Was abyscie podzielili sie swoimi doswiadczeniami odnoscie relacji
    > pracownik - szef (przelozony), pracownik (starszy stazem) - nowy ...

    u mnie w pracy relacje z szefami czy osobami starszymi stazem sa bardzo
    dobre (praca w biurze). Relacje raczej partnerskie i wszyscy czuja sie
    ze soba w jakis sposob zzyci.

    > pracowalem juz w kilku firmach (najczesciej praca fizyczna) i zawsze mialem
    > problemy z dogadywaniem sie z ludzmi ... szczegolnie z przeloznonymi ...

    W pracy fizycznej bywa roznie, najczesciej tak jak u Ciebie. A z czego
    to wynika? hmmmm nie wiem

    Stokrotka