PracaGrupypl.praca.dyskusje › Katowice - KAMSOFT-

  • 1. Data: 2005-04-15 15:11:11
    Temat: Katowice - KAMSOFT-
    Od: beata <z...@w...pl>

    Jaki sa wasze opinie na temat tej firmy, zarobki, ludzie,
    stanowisko programista
    lub
    wdrozeniowiec.
    Pozdr.
    Zoya

  • 2. Data: 2005-04-15 16:46:26
    Temat: Re: Katowice - KAMSOFT-
    Od: haSTe <h...@r...irc.pl>

    beata napisał(a):
    > Jaki sa wasze opinie na temat tej firmy, zarobki, ludzie,
    > stanowisko programista
    > lub
    > wdrozeniowiec.

    Ja moge odradzic...chociaz mozesz miec inne zdanie...Bylem u nich na
    kilku rozmowach i jakos nieciekawie to wygladalo. Ktos staral mi sie
    wmowic cos czego nie powiedzialem, w pewnych momentach atmosfera byla
    niemila ;) itp. Warunki "ekonimiczne" tez tylko srednie z tendencja
    spadkowa...Alc coz Ty mozesz miec wiecej szczescia...

    pozdr...i zycze powodzenia

  • 3. Data: 2005-04-16 05:33:48
    Od: "Met-Greg" <g...@g...pl>

> [...]
    > niemila ;) itp. Warunki "ekonimiczne" tez tylko srednie z tendencja
    > spadkowa...Alc coz Ty mozesz miec wiecej szczescia...

    ide właśnie na jakies testy, szkoda ze nie poinformowano mnie telefonicznie
    a mailowo.

    --
    metgreg

  • 4. Data: 2005-04-16 08:44:32
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    Użytkownik "beata" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki sa wasze opinie na temat tej firmy, zarobki, ludzie,
    > stanowisko programista

    Pracowałem tam rok. Po tym, jak się rozstaliśmy - właściwie z winy
    pracodawcy - zrozumiałem to, co bardzo wiele osób próbowało mi przekazać, a
    w co nie bardzo wierzyłem ...
    Firma wygląda na potężną, ale to kolos na glinianych nogach. Spójrz
    chociażby na to, ile ich ogłoszeń o pracę można znaleźć w internecie - nie
    sądzisz, że daje to do myślenia ? Na wysokie zarobki też nie licz. Jest to
    krótko mówiąc "dziwna" firma. Jak chcesz, pisz na priv, to Ci podam
    szczegóły :)
    Może jedno zdradze publicznie - dużo rzeczy w tej firmie jest robionych nie
    dlatego, że jest zapotrzebowanie na rynku, tylko dlatego, że szef ma wizję

    jaqbek at poczta onet pl

  • 5. Data: 2005-04-16 22:36:00
    Od: Paweł Sklarow <p...@U...onet.pl>

    jaQbek wrote:
    > (...)
    > Może jedno zdradze publicznie - dużo rzeczy w tej firmie jest robionych nie
    > dlatego, że jest zapotrzebowanie na rynku, tylko dlatego, że szef ma wizję
    To chyba jak wszędzie? :)
    (ja znam tylko nieliczne - chlubne wyjatki od reguły...)

    --
    pozdrawiam, Paweł Sklarow

  • 6. Data: 2005-04-16 23:00:40
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > To chyba jak wszędzie? :)
    > (ja znam tylko nieliczne - chlubne wyjatki od reguły...)

    Czemu "chlubne"? Chlubne to będzie, jeżeli szef ma wizję, stworzy
    zapotrzebowanie na rynku (którego wcześniej nie było) i odniesie
    sukces.
    Reagowanie na rynek to nudna i szara normalność ;).

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej

  • 7. Data: 2005-04-16 23:18:11
    Od: Paweł Sklarow <p...@U...onet.pl>

    Jan Kowalski wrote:
    > (...)
    > Czemu "chlubne"? Chlubne to będzie, jeżeli szef ma wizję, stworzy
    > zapotrzebowanie na rynku (którego wcześniej nie było) i odniesie
    > sukces
    A to raczej geniusz. Mało takich.

    > Reagowanie na rynek to nudna i szara normalność ;).
    :)

    --
    pozdrawiam, Paweł Sklarow

  • 8. Data: 2005-04-17 18:47:51
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    > Czemu "chlubne"? Chlubne to będzie, jeżeli szef ma wizję, stworzy
    > zapotrzebowanie na rynku (którego wcześniej nie było) i odniesie
    > sukces.
    Ale jest różnica między twardym stąpaniem po ziemi, a bujaniem w obłokach i
    tworzeniem rzeczy dla nikogo. A niestety, w Kamsofcie dużo sie robi rzeczy z
    tej drugiej puli, często jak najmniejszym kosztem. Rzadko która z nich jest
    kończona ...

  • 9. Data: 2005-04-18 19:25:14
    Od: "alienator" <m...@g...pl>

    Met-Greg <g...@g...pl> napisał(a):

    > ide właśnie na jakies testy, szkoda ze nie poinformowano mnie telefonicznie
    > a mailowo.

    I jak po rozmowie? Trudne testy? Jak pierwsze wrażenie w tej firmie?

  • 10. Data: 2005-04-18 21:30:16
    Od: "Met-Greg" <g...@g...pl>

    > I jak po rozmowie? Trudne testy? Jak pierwsze wrażenie w tej firmie?

    hmm, trudno powiedzieć jak bedzie. test z sql, wiedza ogólna (otoczenie :)),
    angielski, logiczny, i zawodowy. pierwsze wrazenie pozytywne. Sie zobaczy co
    dalej...

    metgreg