PracaGrupypl.praca.dyskusje › Katowice - KAMSOFT-

  • 11. Data: 2005-04-19 09:57:35
    Temat: Re: Katowice - KAMSOFT-
    Od: "alienator" <m...@g...pl>

    Met-Greg <g...@g...pl> napisał(a):

    > hmm, trudno powiedzieć jak bedzie. test z sql, wiedza ogólna (otoczenie :)),
    > angielski, logiczny, i zawodowy. pierwsze wrazenie pozytywne. Sie zobaczy co
    > dalej...

    Ale zaprosili Ciebie na następną rozmowę? Bo ja też złożyłem podanie, ale coś
    nie dzwonią. Czyżbym zarządał za wyskokiej wypłaty?

  • 12. Data: 2005-04-19 11:36:58
    Od: "Met-Greg" <g...@g...pl>

    > Ale zaprosili Ciebie na następną rozmowę? Bo ja też złożyłem podanie, ale
    coś
    > nie dzwonią. Czyżbym zarządał za wyskokiej wypłaty?

    ja byłem na testach narazie i czekam dopiero na odpowiedź

    metgreg

  • 13. Data: 2005-04-19 12:27:05
    Od: "alienator" <m...@g...pl>

    Met-Greg <g...@g...pl> napisał(a):

    > coś
    >

    > ja byłem na testach narazie i czekam dopiero na odpowiedź

    OK, to jakbyś dostał odpowiedz od nich to daj znać. Bo ja też czekam i nie
    wiem co robić. Czekać dalej czy rozglądać się za jakimś innym pracodawcą.

  • 14. Data: 2005-04-19 13:53:55
    Od: "jaQbek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Met-Greg" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    :)),
    > angielski, logiczny, i zawodowy. pierwsze wrazenie pozytywne. Sie zobaczy

    Czy nie odniołes wrażenia, że te testy tak naprawdę ni weryfikuja Twojej
    wiedzy a to, czy spotkałeś się z podobnymi przypadkami, jak autor pytan ?

  • 15. Data: 2005-04-19 21:25:44
    Od: "Met-Greg" <g...@g...pl>

    > OK, to jakbyś dostał odpowiedz od nich to daj znać. Bo ja też czekam i nie
    > wiem co robić. Czekać dalej czy rozglądać się za jakimś innym pracodawcą.

    odpowiedź pozytywna. myśle że bez względu na resultat powinieneś też szukać
    gdzie indziej. w "najgorszym" wypadku bedziesz musiał wybrać :)

    >Czy nie odniołes wrażenia, że te testy tak naprawdę ni weryfikuja Twojej
    >wiedzy a to, czy spotkałeś się z podobnymi przypadkami, jak autor pytan ?

    ależ oczywiście że nie odzwierciedlają całej wiedzy. moim zdaniem to miało
    na celu sprawdzić między innymi spryt czy np. tok myślenia. wiedze tylko
    częściowo.

    pozdrowienia
    metgreg