PracaGrupypl.praca.dyskusje › polecam wszystkim aby wiedzieli jak zycie wyglada !!

  • 1. Data: 2002-02-15 13:26:33
    Temat: polecam wszystkim aby wiedzieli jak zycie wyglada !!
    Od: "Odi" <l...@a...waw.pl>

    > E tam, od razu pan... :-)

    > a) Który nie doszedł, bo konto gość podał nieistniejące :-)
    > b) Niekoniecznie takiej odpowiedzi chyba się spodziewał :-)

    hiii.. Bravo Expert

  • 2. Data: 2002-02-15 14:13:54
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    On Fri, 15 Feb 2002 15:13:54 +0100, "Slavo" <s...@g...net> wrote:

    >Error: Invalid article key (DW,20020215,,202110010,AR).

    "sklej" sobie adres z dwoch linijek - newsreader ci zmasakrowal link na pol

    Th3 4b0v3 v3rY |mp0rt4nT m3ss4g3 w4s p0sTeD by -=c0unt.z3r0=-
    3m4iL: z...@e...com GG#1838927 GSM+48608858154

  • 3. Data: 2002-02-15 14:17:06
    Od: c0unt.z3r0 <2...@w...pl>

    > chodzi mi o to czy jest gdzies napisane ze mi sie nalezy?
    Nie.

  • 4. Data: 2002-02-15 14:19:34
    Od: c0unt.z3r0 <2...@w...pl>

  • 5. Data: 2002-02-17 13:27:36
    Od: "Kromek Turlanek" <k...@p...invalid>

    On Sun, 17 Feb 2002 14:26:36 +0100, "Kromek Turlanek" <k...@p...invalid>
    wrote:

    >This is a multi-part message in MIME format.
    >
    >------=_NextPart_000_0092_01C1B7BF.1ADDBAE0

    >pracy
    >W wielu firmach jest
    [ciach...]
    Dla dobra nas wszystkich naucz swego zyzulca (Outlooka) by nie wysylal
    na grupe postow w html'u

    Pzdr
    Limfo

  • 6. Data: 2002-02-17 17:30:52
    Od: <l...@p...onet.pl>

    PC and Mac software available.

    $10US or €10 per CD.

    Worldwide shipping.

    E-mail c...@c...com OR c...@w...com for a full list.

  • 7. Data: 2002-02-18 09:28:59
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    Dzieki wszystkim za pomoc. Zadzwonilem do Konsulatu i otrzymalem w koncu
    jednoznaczna odpowiedz.
    Umowa najmu nie jest konieczna przy zalatwianiu wizy tylko dla siebie.
    Przypadek z zabieraniem malzonki
    to inna sprawa, tam to jest niezbedne

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje