PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kasjerzy w marketach

  • 11. Data: 2006-10-02 09:54:48
    Temat: Re: Kasjerzy w marketach
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:abtuh21tknh9t67r3j656am0lgr5n3t314@4ax.com...

    > ile boków można dorobić bo oficjalna pensja to śmiech na sali

    Jezeli chodzi o castorame to ostatnio bylem cos tam kupic i ku mojemu
    zdziwieniu tego kasjera praktycznie na krok nie opuszczal ochroniarz...
    Widocznie musieli robic jakies walki skoro kazda transakcje monitoruje pan z
    ochrony patezac sie doslownie na rece kasjera...

  • 12. Data: 2006-10-02 10:01:12
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 2 Oct 2006 11:54:48 +0200, użyszkodnik "rs" <r...@w...pl> napisał:

> [...]
    > Widocznie musieli robic jakies walki skoro kazda transakcje monitoruje pan z
    > ochrony patezac sie doslownie na rece kasjera...

    musieli czyli kto ??? ochroniarz z kasjerem ??? :P

    --
    futszaK
    601061867

  • 13. Data: 2006-10-02 10:14:48
    Od: "Marcin Bojar" <l...@N...gazeta.pl>

    Wojtek <j...@n...wp.pl> napisał(a):

    > Nie wiesz jak kasjerzy robią boki?? Sprawa jest prosta.

    W życiu by mi nie przyszło do głowy proponować komuś coś takiego i narażać
    go i siebie przy okazji.

    Intencja napisania mojego postu jest zupełnie legalna, bez cienia wałka.

  • 14. Data: 2006-10-02 14:42:55
    Od: "@nn" <a...@b...pl>

    Wojtek wrote:
    > Nie wiesz jak kasjerzy robią boki?? Sprawa jest prosta. Jeżeli jesteś
    > kasjerem zapraszasz znajomych czy rodzinę na zakupy.

    W markecie, w którym ja robiłam karierę jako kasjerka LOL nie wolno było
    obsługiwać rodziny.
    Ania
    --
    Kiedy sądzisz, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
    Kiedy sądzisz, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

  • 15. Data: 2006-10-02 16:52:04
    Od: J2 <j...@o...pl>

    @nn napisał(a):
    > W markecie, w którym ja robiłam karierę jako kasjerka LOL nie wolno
    > było obsługiwać rodziny.

    Zastanawia mnie jak to oni ten przepis wprowadzali w zycie i pilnowali
    czy ktos czasem przy twojej kasie to nie twoja rodzinka. Istna paranoja :O

  • 16. Data: 2006-10-02 20:57:27
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:efr8hf$g9s$1@ns.netstone.pl>
    @nn <a...@b...pl> pisze:

    > W markecie, w którym ja robiłam karierę jako kasjerka LOL nie wolno
    > było obsługiwać rodziny.

    Słucham??
    A w jaki sposób, jeśli można wiedzieć, było to sprawdzane?

    --
    Nixe

  • 17. Data: 2006-10-02 21:30:31
    Od: "@nn" <a...@b...pl>

    Nixe wrote:
    > W wiadomości <news:efr8hf$g9s$1@ns.netstone.pl>

    > Słucham??
    > A w jaki sposób, jeśli można wiedzieć, było to sprawdzane?

    Nie mam pojęcia - szybko tą karierę zakończyłam, natomiast nie zmienia to
    faktu, ze oficjalny zakaz od kierownika sklepu był i już.
    Ania

  • 18. Data: 2006-10-03 05:49:26
    Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl>

    Wojtek napisał(a):

    > Pewnie zaraz wszyscy powiedz? jakie to ja wa?ki robi?. Nic mylnego. Pracuj?c
    > jako kierownik wiem jaka to jest plaga i jakie powoduje to straty.
    > Ale z drugiej strony czy warto zrobi? takie przekr?ty? Jedni powiedza ?e
    > tak, a innym zale?y bardziej na dobrej opinii ni? mia?by si? snu? "smr?d" za
    > taka osob? ?e jest z?odziejem.

    Powiem Ci, ze jestem w szoku. Obrzydlistwo.

    --

    Gosia

  • 19. Data: 2006-10-03 06:56:51
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:efs0dp$ri4$1@ns.netstone.pl>
    @nn <a...@b...pl> pisze:

    > Nie mam pojęcia - szybko tą karierę zakończyłam, natomiast nie
    > zmienia to faktu, ze oficjalny zakaz od kierownika sklepu był i już.

    I pracownicy się do niego stosowali?
    Jeśli tak, to - proszę o wybaczenie - musieli mieć nieźle narąbane :-/

    --
    Nixe