PracaGrupypl.praca.dyskusje › z cyklu "profesjonalne" ogloszenia o prace

  • 1. Data: 2006-09-29 22:53:40
    Temat: z cyklu "profesjonalne" ogloszenia o prace
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    Na biurze karier w Gdańsku ukazał sie ogloszenie

    "Wykształcenie wyższe (inż. elektronik, inż. elektryk) najlepiej o
    specjalności GRZEJNICTWO INDUKCYJNE
    Dobra znajomość j. angielskiego
    Dobra znajomość obsługi komputera
    Zdolności analityczne
    Umiejętności pracy w zespole
    Prawo jazdy kat. B
    Samodzielność, aktywność i inwencja w pracy
    Dyspozycyjność
    Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem"

    No i tak zaczela sie moja krotka rozmowa z pania z biura
    Ja
    -
    Wykształcenie wyższe (inż. elektronik, inż. elektryk) najlepiej o
    specjalności GRZEJNICTWO INDUKCYJNE

    Czy moze mi pani podac choc jeden przyklad konkretny uczelni gdzie mozna
    taka specjalizacje uzyskac?
    Moim zdaniem bedzie to trudne no ale moze mnie pani przekona.
    :]

    Pani
    -
    Szanowny Panie,

    Otrzymałam polecenie od zwierzchników, aby takie ogłoszenie umieścić.
    W naszej firmie pracuje dwóch specjalistów z tej dziedziny, mogę podać ich
    namiary w celu uzyskania takiej informacji.
    Prawdopodobnie jest to Politechnika W-ska.

    Ja
    - tak rzeczywiscie ma pani racje jest taka specjalnosc na PW
    Ale jaki jest sens umieszczania ogloszenia na biurze karier uczelni gdzie
    takiej specjalnosci nie ma?
    Nie lepiej i prosciej pousic sie tylko o umieszczanie ogloszen na uczelni
    gdzie jest taka specjalnosc?

    Pani:
    -Panu się chyba najwyraźniej nudzi.
    Może znalazłby Pan sobie jakieś zajęcie i nie czepiał się bzdur.

    :]

  • 2. Data: 2006-09-30 06:53:36
    Temat: Re: z cyklu "profesjonalne" ogloszenia o prace
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:efk85k$33u$1@news.wp.pl>
    zasit <z...@w...pl> pisze:

    > Pani:
    > -Panu się chyba najwyraźniej nudzi.
    > Może znalazłby Pan sobie jakieś zajęcie i nie czepiał się bzdur.

    Moim zdaniem pani potraktowała Cię wyjatkowo łagodnie.
    Pytasz, jaki był sens umieszczenia tego ogłoszenia na stronie BKPG?
    Ano widzisz taki, że widocznie w odróżnieniu od Ciebie ogłoszeniodawca zdaje
    sobie sprawę, że nie tylko absolwenci PG tam zaglądają. Poza tym
    sformułowanie "najlepiej specjalność grzejnictwo indukcyjne" wskazuje, że
    nie jest to warunek niezbędny, lecz dodatkowy. Nie napisali przecież "tylko
    i wyłącznie specjalność grzejnictwo indukcyjne".

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2006-09-30 07:04:38
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > -Panu się chyba najwyraźniej nudzi.
    > Może znalazłby Pan sobie jakieś zajęcie i nie czepiał się bzdur.

    Każdy akt komunikacji powinien miec po pierwsze cel. Twoj nie mial żadnego, i ta Pani
    Ci to jasno przekazała, i ją w pełni popieram.

    Wojtek

  • 4. Data: 2006-09-30 08:16:59
    Temat: Re: z cyklu
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Ale na czym polega twój problem ? Według mnie, to po prostu pracodawca
    dokładnie wie jakiej osoby potrzebuje i to zamieścił w ogłoszeniu.

  • 5. Data: 2006-09-30 08:27:13
    Od: Bartek <b...@W...plTOtakze>

    zasit napisał(a):
    > Pani:
    > -Panu się chyba najwyraźniej nudzi.
    > Może znalazłby Pan sobie jakieś zajęcie i nie czepiał się bzdur.

    Widac kobieta miala zly dzien ;-)

  • 6. Data: 2006-09-30 09:05:58
    Od: "sopoltrad \(1\)" <m...@m...com>

    Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Na biurze karier w Gdańsku ukazał sie ogloszenie

    "Na biurze"? "ukazał sie ogloszenie"?
    I tytuł "ogloszenia o prace"?

    Czepianie się najlepiej zacząć od siebie, wtedy do czegoś może się przydać.

    > -Panu się chyba najwyraźniej nudzi.
    > Może znalazłby Pan sobie jakieś zajęcie i nie czepiał się bzdur.

    Pani ma zdecydowanie rację. Myślę, że zajęcie się podniesieniem poziomu
    znajomości języka polskiego pisanego (i zapewne mówionego) przyniesie
    znacznie więcej pożytku autorowi i społeczeństwu, niż cwaniackie czepianie
    się cudzych niedociągnięć... a najwyraźniej ma Pan dużo pracy przed sobą :))

    Maciek

  • 7. Data: 2006-09-30 09:26:25
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    idac Twoim tokiem myslenia to powinni jeszcze dac to ogloszenie rowniez w
    portalach pracy w Irlandii
    Gdyby ich wymagania nie bylyby konieczne pani bo o tym napisala w odpowiedzi
    na moj email, a niestety tak sie nie stalo.

  • 8. Data: 2006-09-30 09:31:02
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    oczywiscie ze na stronie www Biura Karier
    I widzicie jaki jest tego odbior. Ja zadaje pytanie to od razu sie czepiam.
    Zle napisane to wy sie czepaicie ale nikt nie zwroci uwage na to ze
    pracodawca kogos chce zatrudnic, wie kogo ale nie wie gdzie go szukac.
    Wystarczy przejrzec ogloszenia na tej stronie www i widzimy ze polowa z nich
    nie trafia w profile absolwentow czy tez studentow.
    Pewnie wiekszosc z was ciagle uwaza ze pracodawca wie najlepiej. A ja sie z
    tym nie zgodze.
    :]

  • 9. Data: 2006-09-30 09:36:40
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:efld83$js5$1@news.wp.pl>
    zasit <z...@w...pl> pisze:

    > idac Twoim tokiem myslenia to powinni jeszcze dac to ogloszenie
    > rowniez w portalach pracy w Irlandii.

    Nie, mój tok myślenia zazwyczaj nie prowadzi do skrajności i absurdów.

    > Gdyby ich wymagania nie bylyby konieczne pani bo o tym napisala w
    > odpowiedzi na moj email, a niestety tak sie nie stalo.

    No to były konieczne. I co to zmienia?
    Czy absolwent PW po tejże specjalności nie ma prawa szukać pracy w
    Trójmieście i w związku z tym zajrzeć na portal poświęcony ofertom z BKPG? A
    może o czymś nie wiem i oferty BKPG przeznaczone są tylko i wyłącznie dla
    absolwentów PG?

    --
    Nixe

  • 10. Data: 2006-09-30 09:39:19
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:efldgn$k2h$1@news.wp.pl>
    zasit <z...@w...pl> pisze:

    > I widzicie jaki jest tego odbior. Ja zadaje pytanie to od razu sie
    > czepiam.

    Bo się czepiasz. I w dodatku kompletnie nie masz racji.

    > Pewnie wiekszosc z was ciagle uwaza ze pracodawca wie najlepiej. A ja
    > sie z tym nie zgodze.

    Masz prawo. A inni mają prawo popukać się z czoło.

    --
    Nixe