PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?

  • 1. Data: 2005-03-13 21:04:33
    Temat: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
    Od: "Jacek" <jkras(WYTNIJ_CO_TRZEBA)@op.pl>

    Witam,
    Aktualnie pracuję nad pewnym studium w rodzaju "Jakość obsługi klienta w
    dużych sieciach handlowych" i mam w związku z tym pytanie do Szanownych
    Grupowiczów. Czy istnieją w marketach (oficjalnie lub nie) normy regulujące
    ilość klientów, których powinna obsłużyć kasjerka w określonym czasie lub
    inne wskaźniki efektywności pracy na takim stanowisku? Będę wdzięczny za
    wszelkie wskazówki.
    Jacek

  • 2. Data: 2005-03-13 21:05:11
    Temat: Re: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
    Od: Witek <n...@p...pl>

    Jacek wystawil Fakture VAT dnia 13 mar 2005, piszac:

    > Czy istniejń w marketach (oficjalnie lub nie) normy regulujńce
    > iloôc klient˘w, kt˘rych powinna obsluzyc kasjerka w okreôlonym czasie
    > lub inne wskaLniki efektywnoôci pracy na takim stanowisku
    Wydaje sie mi, ze moze byc to np. szybkosc "klikniec" przez maszyne
    czytajaca kody w jednostce czasu.

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 3. Data: 2005-03-13 22:11:15
    Temat: Odp: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
    Od: "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > inne wskaźniki efektywności pracy na takim stanowisku? Będę wdzięczny za

    Głównie jest to ilość stornowanych (anulowanych) pozycji i paragonów,
    zwróconych opakowań, zgodność ze stanem kasy na koniec zmiany. Kasjerki nie
    są rozliczane z ilości nabitych paragonów. Natomiast niestety bardzo ceniona
    jest kasjerka nie oszukująca swojego pracodawcę.

  • 4. Data: 2005-03-13 22:21:26
    Temat: Re: Odp: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Lukasz Stela napisał(a):

> [...]
    > są rozliczane z ilości nabitych paragonów. Natomiast niestety bardzo ceniona
    > jest kasjerka nie oszukująca swojego pracodawcę.

    Dlaczego "niestety"? Czyli ta oszukująca jest ceniona...?

    Pitt

  • 5. Data: 2005-03-13 22:26:35
    Temat: Odp: Odp: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
    Od: "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl>

    > Dlaczego "niestety"? Czyli ta oszukująca jest ceniona...?

    Źle złożyłem to zdanie.
    Miałem na myśli, że uczciwa kasjerka niestety nie jest częstym zjawiskiem.
    Dlatego tak bardzo cenione są uczciwe panie kasjerki. Nie jest to informacja
    z pierwszej ręki. Sam zajmuję się systemami komputerowymi w sklepach i taką
    opinię słyszę często od właścicieli sklepów.

  • 6. Data: 2005-03-14 06:57:12
    Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl>

    Plus Discount - 70 klientów na godzinę

    Marcin

  • 7. Data: 2005-03-14 08:48:50
    Temat: Re: Odp: Odp: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Sun, 13 Mar 2005 23:26:35 +0100, Lukasz Stela
    <l...@p...onet.pl> napisał:

    > Źle złożyłem to zdanie.

    Dobrze złożyłeś. :)

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 8. Data: 2005-03-15 13:02:21
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Plus Discount - 70 klientów na godzinę

    Niecały jeden na minutę?

  • 9. Data: 2005-03-15 13:15:23
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2005 14:02:21 +0100, gollum <n...@u...pl>
    napisał:

    > Niecały jeden na minutę?

    jeden i niecały jeden.

  • 10. Data: 2005-03-15 15:05:43
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    w granicach 40 sekund na klienta (tak mowia statystyki )
    -najdluzej pobieranie nalzenosci za zakupy i wydanie reszty /weryfikacja
    podpisu.

    rafal