PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dodatkowa

  • 1. Data: 2005-03-13 13:52:51
    Temat: praca dodatkowa
    Od: "sawi" <j...@i...pl>

    Witam
    mam na uczelni socjalne i gdybym sobie dorobil gdzies w supermarkecie to czy
    to takze bedzie sie liczyc w nastepnym roku gdy bede bral z zus
    zaswiadczenia o dochodach (potem sobie lile wychodzi na osobe)? gdyby brali
    moglbym nie dostac stypednium i wlasnie dlatego jestem ciekawy
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-13 14:39:53
    Temat: Re: praca dodatkowa
    Od: "Mobistel" <n...@m...pl>

    1. zaswiadczenie nie bierzesz z zus tylko z us
    2. jesli praca bedzie legalna to bedzie brane pod uwage poniewaz pracodawca
    powienien ciebie jako pracownika opodatkowac i zaplacic od Ciebie podatek