eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKasjerka - jaki czas obsługi klienta? › Odp: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Kasjerka - jaki czas obsługi klienta?
    Date: Sun, 13 Mar 2005 23:11:15 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 15
    Sender: l...@p...onet.pl@67.76.classcom.pl
    Message-ID: <d12dsm$786$1@news.onet.pl>
    References: <d129nd$pgl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 67.76.classcom.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1110751958 7430 195.150.76.67 (13 Mar 2005 22:12:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Mar 2005 22:12:38 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:144208
    [ ukryj nagłówki ]


    > Aktualnie pracuję nad pewnym studium w rodzaju "Jakość obsługi klienta w
    > dużych sieciach handlowych" i mam w związku z tym pytanie do Szanownych
    > Grupowiczów. Czy istnieją w marketach (oficjalnie lub nie) normy
    regulujące
    > ilość klientów, których powinna obsłużyć kasjerka w określonym czasie lub
    > inne wskaźniki efektywności pracy na takim stanowisku? Będę wdzięczny za
    > wszelkie wskazówki.

    Głównie jest to ilość stornowanych (anulowanych) pozycji i paragonów,
    zwróconych opakowań, zgodność ze stanem kasy na koniec zmiany. Kasjerki nie
    są rozliczane z ilości nabitych paragonów. Natomiast niestety bardzo ceniona
    jest kasjerka nie oszukująca swojego pracodawcę.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1