PracaGrupypl.praca.dyskusje › opinie o innych krajach

  • 1. Data: 2005-03-13 18:33:56
    Temat: opinie o innych krajach
    Od: "PJJ" <p...@v...pl>

    Witam!
    Szukam strony/stron internetowych na ktorych moglbym rzetelnie poczytac na
    temat pracy i zycia w krajach europejskich.
    Tzn - jakie jest prawo pracy, sluzba zdrowia, przyszlosciowo jesli chodzi o
    dzieci to np. jaka jest edukacja ; generalnie jak sie zyje.
    Kończe za 4 miesiace studia, mam kilka certyfikatow zawodowych
    (informatycznych), 5 letnie doswiadczenie w zawodzie oraz 2 certyfikaty z
    angielskiego (intensywnie ucze sie od 2 miesiecy niemieckiego).
    Mam zamiar zaczac starac sie o prace za granica interesuja mnie kraje
    europejskie i ewentualnie chodzi mi o to zeby zorientowac sie na jakie kraje
    polozyc nacisk.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-13 18:48:14
    Temat: Re: opinie o innych krajach
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 13 Mar 2005 19:33:56 +0100, PJJ <p...@v...pl> napisał:

    > Mam zamiar zaczac starac sie o prace za granica interesuja mnie kraje
    > europejskie i ewentualnie chodzi mi o to zeby zorientowac sie na jakie
> [...]
    Popytaj na alt.pl.emigracja
    wklep w gogle eures i bedziesz mial strony oficjalne do poczytania.
    Powodzenia na emigracji, uwazam to za dobra decyzje dla mlodego
    wykwalifikowanego czlowieka.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##