PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kasa

  • 41. Data: 2006-09-26 10:45:31
    Temat: Re: Kasa
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 26 Sep 2006 12:28:17 +0200, użyszkodnik "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> napisał:

    > Nie. Radzę, żeby spróbował czy mu się uda zdobyć i uprawiać zawód, któremu
    > zazdrości świetnej pensji i 2 miesięcy wakacji.
    > Po co zazdrościć? Zebrać się w sobie i sięgnąć po to...

    prawda jest taka że każdy zawód ma swoje łatwe i trudne strony i
    nauczyciel nie jest tu wyjątkiem

    --
    futszaK
    601061867

  • 42. Data: 2006-09-26 14:38:58
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    > Coś duże te kwoty... W rodzinie nauczycielka z 20-paro letnim stażem,
    > wychowawstwem i prawie wszystkim, co się da, ma 1700. A tutaj 1500 już po
    8
    > latach? W dupach się poprzewracało gdzieniegdzie...

    Nie odpowiadajcie mu bo to jakiś dzieciak i tak sobie troluje ...

  • 43. Data: 2006-09-26 15:15:10
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Lukasz napisał(a):
    > Choroba zawodowa - struny głosowe? Chyba żaden nauczyciel nie
    pracował na
    > serwisie telefonicznym. Przez 8 godzin nie można gęby zamknąć.
    To nie jest kwestią ilości czasu, przez który nie można zamknąć gęby,
    tylko sposobu dysponowania oddechem, głośnością mówienia i akcentowaniem
    głosek.

    > Pracowałem jakiś czas na takim serwisie i
    > dla porównania prowadziłem całodniowe szkolenia - porównanie jest śmiechu
    > warte.
    pozdrawiam
    Maciek (z zapaleniem gardła - po 3 tygodniach szkoleń prawie non-stop).

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 44. Data: 2006-09-26 19:42:42
    Temat: [OT] Re: Kasa
    Od: "Marcin Stefaniak" <m...@g...pl>

    Immona <c...@n...gmailu> napisał(a):

    > Kursy walut sa ksztaltowane tak jak ceny towaru, poprzez podaz i popyt
    > na dana walute na rynku swiatowym. Boli mnie widziec, jak ktos gada w
    > tym kontekscie o teoriach spiskowych, falach i czastkach, wiec odwazajac
    > sie na off topic wyjasnie.

    Szacunek za odwagę.

    Jest bowiem dużo szaleńców, zwłaszcza w internecie, którzy wierzą w teorie
    spiskowe. Ba! niektórzy z nich sądzą nawet, że w tej grze stoją po stronie
    spiskowców :-)
    I dlatego wypisują na forach różne dezinformacje, obojętnie czy w nie szczerze
    wierzą czy też nie.

    Z tego powodu dyskusje o gospodarce na forach np. usenetowych mają duży
    stosunek szumu do sygnału. Dużo lepiej się sprawdzają np. odpowiednie blogi (z
    komentarzami lub bez) + krytyczne myślenie.

    pozdrawiam,

    -MS

  • 45. Data: 2006-09-28 06:26:24
    Temat: Re: [OT] Re: Kasa
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 26 Sep 2006 19:42:42 +0000 (UTC), użyszkodnik "Marcin Stefaniak"
    <m...@g...pl> napisał:

    > Z tego powodu dyskusje o gospodarce na forach np. usenetowych mają duży
    > stosunek szumu do sygnału. Dużo lepiej się sprawdzają np. odpowiednie blogi (z
    > komentarzami lub bez) + krytyczne myślenie.

    tyle że blogi są poprzez www, mogą zawierać całą mase multimedialnych
    śmieci (obrazki,reklamy,animacje,muzyczki) które spowalniają
    korzystanie dlatego nie lubie usług dostępnych poprzez www

  • 46. Data: 2006-10-01 14:00:14
    Od: ixixixi <i...@p...fm>

    Marcin Stefaniak napisał(a):
    > dyskusja na ten temat tutaj miałaby taki sam sens jak czy światło
    > jest falą czy cząstką

    Światło jest cząstką.

    pzdr

  • 47. Data: 2006-10-01 14:13:14