PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kapital na wlasny biznes

  • 1. Data: 2004-01-13 19:07:29
    Temat: Kapital na wlasny biznes
    Od: "\(piecia\)" <b...@g...pl>

    Witam,

    Mam pomysl na biznes ale jest jeden problem. Mianowicie nie mam zaliczonego
    wojska wiec zaden bank raczej nie udzieli mi kredytu. A rzecz jest banalnie
    prosta. Potrzebuje jedynie 2 tys. zlotych. Tylko nie smiac sie ze jakis
    przekret chce zrobic.
    Tylko konstruktywne wypowiedzi.

    Piotr

  • 2. Data: 2004-01-13 19:22:37
    Temat: Re: Kapital na wlasny biznes
    Od: "amir" <a...@h...com>

    pojedz na miesiac do niemniec czy Holandi do szklarni mieszkaj pod namiotem
    i masz ( nie zapomni brac twoje puszki i zupe w proszku :) )

    a tak wogole to ile masz lat i co umiesz robic ??
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-01-13 22:26:46
    Od: "Karol Maciejewski" <k...@p...onet.pl>

    pojedz na miesiac do niemniec czy Holandi do szklarni mieszkaj pod
    namiotem- przy takiej pogodzie jak teraz to ładan była by praca:-)
    szczególnie pod namiotem, ale Polak potrafi pracować w gorszych warunkach.

  • 4. Data: 2004-01-14 00:57:32
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

> [...]
    banalnie
    > prosta. Potrzebuje jedynie 2 tys. zlotych. Tylko nie smiac sie ze jakis

    Poczytaj sobie:
    http://www.1praca.gov.pl/firma.php?id_doc=169

    Kredyt może mógłbyś uzyskać od Mikro Funduszu:
    http://www.funduszmikro.com.pl/

    Yonnie