PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kampania w TV - zatrudnianie niepelnosprawnych

  • 11. Data: 2006-10-26 07:39:39
    Temat: Re: Kampania w TV - zatrudnianie niepelnosprawnych
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Sokol" <a...@w...pl> wrote in message
    news:0fac.000000f9.453f91c2@newsgate.onet.pl...

    > No niekoniecznie, lekarz medycyny pracy _decyduje_ czy pracownik może pracować
    > na danym stanowisku pracy. On to ma głos decydujący czy z danym schorzeniem
    > można podjąć daną pracę

    Tak, tak niestety jest. I to jest paranoja. Z resztą łatwa do obejścia.
    Gorzej w przypadku nauki.

    Stach

  • 12. Data: 2006-10-26 07:40:35
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dnia Wed, 25 Oct 2006 13:58:25 +0200, "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>
    > wklepał(-a):

    > Chciałbyś jechać autobusem z niedowidzącym kierowcą?

    A przeszkadza ci, że kod twojego programu napisze mocno niedowidzący
    programista, który wg pana z medycyny pracy mógłby tylko parasolki robić?
    No co innego gdyby był całkiem ślepy - o to wtedy mu wolno pracować
    przy komputerze.

    Stach

  • 13. Data: 2006-10-26 16:39:50
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Krzysztof Stachlewski [Thu, 26 Oct 2006 09:40:35 +0200]:

    > A przeszkadza ci, że kod twojego programu napisze mocno
    > niedowidzący programista

    Mi przeszkadza - bo jak oślepnie do reszty, to zgadnij z czyich
    pieniędzy najpierw będą go leczyć, potem płacić mu rentę, a może
    później przy pewnej dozie szczęścia - kupować specjalistyczny
    sprzęt do pracy?

    Jak ktoś głupi to niech robi co chce, ale podpisawszy wcześniej
    papierek że definitywnie i nieodwołalnie zrzeka się wszelkiej
    pomocy społecznej w związku z konsekwencjami swojej głupoty.

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.kameleon.net.pl :: http://cyber-girl.net
    \o)/ :: GG 1565217 :: I am what I am, I do what I want ::

  • 14. Data: 2006-10-27 08:23:01
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Kira" <c...@e...wytnij.pl> wrote in message

> [...]
    > pieniędzy najpierw będą go leczyć, potem płacić mu rentę, a może
    > później przy pewnej dozie szczęścia - kupować specjalistyczny

    A mi przeszkadza, że ktoś urzędniczą decyzją niszczy do reszty życie
    jakiegoś człowieka, skazując go na wegetację za państwową rentę
    albo robienie parasolek.

    > Jak ktoś głupi to niech robi co chce, ale podpisawszy wcześniej
    > papierek że definitywnie i nieodwołalnie zrzeka się wszelkiej
    > pomocy społecznej w związku z konsekwencjami swojej głupoty.

    I właśnie tak już napisałem parę postów wyżej.
    Poza tym nie wolno mu, na szczęście, pracować tylko na tę
    dziwną umowę o pracę.

    Stach

  • 15. Data: 2006-10-27 09:53:41
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 26 Oct 2006 18:39:50 +0200, Kira <c...@e...wytnij.pl>
    w <ehqoih$j8f$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Re to: Krzysztof Stachlewski [Thu, 26 Oct 2006 09:40:35 +0200]:

    > Mi przeszkadza - bo jak oślepnie do reszty, to zgadnij z czyich

    Oślepnie od programowania, czy oślepnie bo oślepnie?

    > pieniędzy najpierw będą go leczyć, potem płacić mu rentę, a może

    Pewnie z tych, które dostał i zapłacił za swoje programowanie.

    > później przy pewnej dozie szczęścia - kupować specjalistyczny
    > sprzęt do pracy?

    Pracodawcy (który zapewne dostanie je od PFRON).
    Tylko że i tak ta kasa juz poszła w bło^WPFRON, i jakoś inaczej się jej
    wyszarpać nie da.

    I lepiej żeby ten programista nadal pisał swoje programy na
    specjalistycznym sprzęcie, niżzeby marnował swoje wykształcenie i wiedzę
    (które tez kosztowały najprawdopodobniej państwo) robiąc jakieś mało
    ambitne rzeczy.

    > Kira

    ja czyli jakub
    Revoke.