PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kacowe

  • 61. Data: 2010-08-20 15:14:20
    Temat: Re: Kacowe
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i4lk30$goq$1@news.onet.pl Mordzia
    <m...@n...eu> pisze:

    > Znam KP i odpowiednie rozporządzenia, tylko nie uważam, by uprawnienia
    > pracownicze związane z rodzicielstwem były nonsensownie rozdęte. Może
    > spróbuj uzasadnić dlaczego Ty za takie je uważasz.
    Mógłbym wprawdzie odbić piłeczkę i zaprosić cię do próby uzasadnienia czemu
    ty ich za rozdęte nie uważasz, ale dobra. Skrobnę nieco, ale glossy do
    wskazanych aktów prawnych pisał nie będę, tym bardziej, iż anonsujesz ich
    znajomość.
    Posiadanie potomstwa nie jest obowiązkowe. To zwykła zachcianka.
    Pominę tu ciągle często występujące w naszym kraju przypadkowe poczęcia, co
    przy dostępności i skuteczności rozmaitych środków antykoncepcyjnych
    wskazują na istnienie licznej grupy "ludzi", których człowieczeństwo
    sprowadza się wyłącznie do biologicznej przynależności do gatunku. To
    zjawisko należałoby tępić, a nie prawnie wspierać.
    Natomiast decyzja o poczęciu progenitury przez ludzi rozumnych (gatunek ten
    ma w nazwie słowo "sapiens") powinna być poprzedzona zabezpieczeniem
    zaplecza materialnego (obniżenie dochodów w okresie ciąży i po niej) i
    organizacyjnego (opieka nad dzieckiem) przez samych przyszłych rodziców, a
    nie obarczanie tym w tak ogromnym stopniu pracodawców (w przypadku jednostek
    budżetowych oznaczaq to ciebie, mnie i wszystkich podatników).
    Innymi słowy i w pewnym uproszczeniu - dzieci powinno się mieć na własny
    koszt, a nie cudzy. A jak tych kosztów się nie daje rady ponieść to się
    dzieci ma mniej, albo wcale.
    Ja nie mam możliwości poniesienia kosztów posiadania willi z ogrodem,
    kortem, basenem i stajnią - więc nie mam.

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2010-08-20 16:06:33
    Od: z <z...@g...pl>

    Jotte pisze:

    > Posiadanie potomstwa nie jest obowiązkowe. To zwykła zachcianka.
    ciach

    Ciekawe przemyślenia nie powiem. Nie wiem czy bardziej brukselka czy chinka.

    " Posiadanie firmy nie jest obowiązkowe. To zwykła zachcianka. Jak się
    nie ma fachu w rękach nie umie się nic wytworzyć to się idzie w
    przekładanie papierków z kupki na kupkę i liczenia banknotów obracając
    nie swoimi pieniędzmi i licząc że się jakoś uda.
    Zaczynając prowadzić firmę trzeba mieć zabezpieczenie finansowe żeby w
    razie niepowodzenia było z czego oddać długi a nie liczyć na upadłość i
    nowe otwarcie."

    :-)
    Głupie nie

    Teraz pomyśl co jest głupsze. Twój tekst czy mój
    No dobra nie będziemy się rozwodzić co jest lepsze dla społeczeństwa,
    narodu: zdrowe, wykształcone dzieci czy firmy biznesy i akcje bo to
    "oczywista oczywistość"

    PS. Mam nadzieję że na starość będzie miał się kto tobą zaopiekować.
    Albo przynajmniej ktoś będzie chciał w takim charakterze pracować.

    Tak patologie trzeba zwalczać ale nie mogą cierpieć na tym normalni
    ludzie. U mnie w rodzinie 2+1 Jestem już bardzo zniechęcony przez
    państwo do posiadania większej ilości

  • 63. Data: 2010-08-20 16:18:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i4m96d$rpr$1@inews.gazeta.pl z <z...@g...pl>
    pisze:

    > Ciekawe przemyślenia nie powiem.
    To nie mów.

    > Teraz pomyśl co jest głupsze. Twój tekst czy mój
    Tu się nie ma nad czym zastanawiać. Głupoty wyciąłem.

    > No dobra nie będziemy się rozwodzić
    Z pewnością.
    Musielibyśmy się najpierw pobrać, a ja jestem - dzięki bogu - normalny.

    > PS. Mam nadzieję że na starość będzie miał się kto tobą zaopiekować.
    Na pewno.
    I wzajemnie.

    > Tak patologie trzeba zwalczać ale nie mogą cierpieć na tym normalni
    > ludzie.
    Kto to są "normalni ludzie"?

    > U mnie w rodzinie 2+1
    Tzn. 2 rodziców i jedno młode, czy 1 rodzic i 2 młodych?

    > Jestem już bardzo zniechęcony przez państwo do posiadania większej ilości
    Więc ich nie rób, przymusu nie ma, a dobre środki antykoncepcyjne bardzo
    skuteczne i łatwo dostępne.
    Tylko nie graj w ruletkę watykańską, to dla idiotów.

    --
    Jotte

  • 64. Data: 2010-08-20 16:28:31
    Od: z <z...@g...pl>

    Jotte pisze:

    > Tu się nie ma nad czym zastanawiać. Głupoty wyciąłem.

    Masz racje. Rozmiar głupoty został przekroczony.
    Liczyłem że będziesz miał jakieś argumenty ale jak nie to nie.

  • 65. Data: 2010-08-20 16:32:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i4mafk$2n9$1@inews.gazeta.pl z <z...@g...pl>
    pisze:

    > Masz racje.
    Wiem.

    > Rozmiar głupoty został przekroczony.
    Dlatego cię powycinałem i poszedłem w żarty.

    > Liczyłem że będziesz miał jakieś argumenty ale jak nie to nie.
    Ale na co argumenty?

    --
    Jotte

  • 66. Data: 2010-08-20 16:47:34
    Od: z <z...@g...pl>

    Jotte pisze:

    > Ale na co argumenty?

    Że tak będzie lepiej dla wszystkich, trzeba mniej żarcia, mniej tlenu,
    pracować będą roboty i klimat przestanie się ocieplać... Cokolwiek :-)

  • 67. Data: 2010-08-21 09:34:03
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 18:06:33 +0200, z napisał(a):

    > ciach
    >
    > Ciekawe przemyślenia nie powiem. Nie wiem czy bardziej brukselka czy
    > chinka.

    Ten typ tak ma.

  • 68. Data: 2010-08-21 09:34:44
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 18:47:34 +0200, z napisał(a):

    > Że tak będzie lepiej dla wszystkich, trzeba mniej żarcia, mniej tlenu,
    > pracować będą roboty i klimat przestanie się ocieplać... Cokolwiek :-)

    Oddychanie też nie obowiązkowe.

  • 69. Data: 2010-08-21 10:06:23
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 18:28:31 +0200, z napisał(a):

    > Masz racje. Rozmiar głupoty został przekroczony.
    > Liczyłem że będziesz miał jakieś argumenty ale jak nie to nie.

    Ale na co argumenty? Na wyznawany światopogląd? Ani Ty, ani Jotte nie
    jesteście w stanie uargumentować swojego światopoglądu. Bo - jak sama nazwa
    wskazuje - to tylko Wasze *poglądy*.

    --
    Yakhub

  • 70. Data: 2010-08-21 14:02:54
    Od: "R" <...@n...spam>

    > Istnieje jednak orzecznictwo SN które mówi, że musisz to zrobić przed
    > godziną, o której rozpoczynałbyś tego dnia pracę. Co więcej SN twierdzi,
    > że pracodawca może nie zgodzić się na ten rodzaj urlopu, bo niechby tak
    > cała załoga złośliwie wzięła go równocześnie i firma leży. Co prawda
    > orzecznictwo nie jest w Polsce źródłem prawa, ale tworzy tzw. linię
    > orzeczniczą i sądy często z niej korzystają przy rozstrzyganiu spraw.

    Nie wiem co może SN, ale na pewno do urlopu na żądanie nie potrzebujęz gody
    pracodawcy.
    A jak cała załoga weźmie do równoczesnie, to znaczy, że pracodawca sobie na
    to zasłużył.

    R.