PracaGrupypl.praca.dyskusje › KP art 25 1 - była zmiana?

  • 11. Data: 2007-02-09 09:17:03
    Temat: Re: KP art 25 1 - była zmiana?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    Użytkownik "Carbo" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    news:eqfl0e$8ua$1@news.onet.pl...

    > Witam, dzisiaj zostałem zaskoczony informacją, że trzecia umowa ze mną
    > zostanie podpisana na czas określony. (pierwsza 1.12.05-31.01.06, druga
    > 1.02.06-31.01.07).

    A ta pierwsza umowa - 1.12.05-31.01.06 - nie była przypadkiem na okres
    próbny?
    Jeśli tak, to umowa 1.02.06-31.01.07 jest pierwszą umową na czas określony,
    dlatego ta, którą zawrzesz teraz również może być na czas określony.
    Jeśli jednak obie były na czas określony, to Twój pracodawca nie ma racji i
    teraz powinieneś podpisać umowę na czas nieokreślony.

    N.

  • 12. Data: 2007-02-09 17:14:29
    Od: Carbo <c...@c...com>

    Nixe napisał(a):

    > A ta pierwsza umowa - 1.12.05-31.01.06 - nie była przypadkiem na okres
    > próbny?

    Była. Ale kto by tam zwracał uwagę na trzy słowa jak podpisuje umowę ;)

    Niestety ma rację. Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Paweł