PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem Zmęczony

  • 161. Data: 2003-10-14 15:51:20
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@g...pl news:4VUib.13950$Lo.228362@news.chello.at

    > alez ja to realizuje nie w swojej głowie tylko w rzeczywistosci i
    > ciesze sie ze mam jako taka głowe do tego, ze nie boje sie zus itd,itp

    Wynalazles moze tez telefon komorkowy, masz wielu wujkow-senatrow w USA,
    lubisz golf, wynalazles tez "ginger'a" i lekarstow na raka ;) ?

    ok juz nie karmie, eot.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 162. Data: 2003-10-14 15:53:31
    Od: "Robert W." <a...@a...pl>

    14 paź 2003 po długich namowach, osoba mówiąca o sobie "janek",
    odważyła się zabrać głos i powiedzieć:

    > From: "" <g...@W...onet.pl>
    > Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    > Subject: Re: Jestem Zmęczony
    > Date: 12 Oct 2003 19:18:17 +0200
    >
    > Użytkownik <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    A zinterpretować to umiesz, czy tylko wiesz gdzie zajrzeć i jak
    to skopiować?

    --
    Pozdrowienia,

    Robert.

  • 163. Data: 2003-10-14 15:56:08
    Od: "janek" <r...@g...pl>

    > Wynalazles moze tez telefon komorkowy, masz wielu wujkow-senatrow w USA,
    > lubisz golf, wynalazles tez "ginger'a" i lekarstow na raka ;) ?
    >
    > ok juz nie karmie, eot.

    pogadaj z kims na swoim poziomie na pewno sie z toba w to pobawi
    ja tymczasem zegnam bez odbioru, bo sa rzeczy ciekawsze na tym swiecie niz
    przekonywanie nieprzekonywalnych

  • 164. Data: 2003-10-14 20:24:07
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    > Jestem zmęczony szukaniem roboty,miżdrzeniem się do pracodawcy,który śpi
    na
    > pieniądzach,a karze ludziom pracować za darmo
    > Jestem zmęczony niekończącącymi się układami,bredzeniem o doświadczeniu
    > kiedy i tak przyjmuje się na ładne nogi niedoświadczonych

    Nie mozesz zatrudnic sie w mojej firmie !!!
    bo u mnie im nizsze wyksztalcenie tym wiecej placa !
    nawet kilka srednich krajowych !!!

    to po prostu taki kraj ze wyksztalcenie sie nie liczy ... wciaz

    xyloo

  • 165. Data: 2003-10-14 21:02:22
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wondoł" <y...@h...com> napisał w wiadomości
    > lata
    > zamiast
    >
    > A dziwisz sie, ze nikt go nie chce sluchac??

    Wcale a wcale.

    wondoł

    ---

  • 166. Data: 2003-10-14 21:15:31
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Użytkownik "janek" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i mial takich szefów czy współpracowników,jakich tu spotkalem na grupie,to
    > albo bym popelnil zbrodnie na kims,albo na sobie.
    > Oczywiscie sa to moje odczucia,i moje spostrzezenia i kazdy sie moze z
    nimi
    > nie zgodzic,ale ciesze sie z jednego,ze są to po prostu moje odczucia i
    > przemyslenia,a nie cudze,bo dosyc mam juz po tych grupowych przepychankach
    > cudzych pomysłów na firme,na zawod,na smutek i bóg wie na co
    jeszcze(chociaż
    > szczerze zyczliwym dziekuję)
    > bo tylko dla takiej mysli czasami warto zyc.

    wybacz ale jezeli taki list pisze nastolatek, student, czy gosc swiezo po
    studiach to mozna mu pomóc napisać coby się nie zamartwiał zeby spróbował
    tak i siak i tak dalej.
    Ale jesli takie rzeczy pisze facet który mieszka z rodzicami mając 34 lata i
    ma do nich pretensje o złośliwość, który nie ma powodzenia u kobiet i
    narzeka na to na forum usenetu, który nie może sobie poradzić w życiu i
    miast poprosić o pomoc ludzi (może nie zawsze bardziej doswiadczonych) to
    uzala się nad sobą jak za przeproszeniem baba (przepraszam raz jeszcze
    wszystkie panie :)), zwala winę na wszystko dookoła, kolegów którzy się
    potrafili w zyciu ustawić, władzę, spiski i inne pierdoły. To jak powiedz mi
    jak można traktować taki żenujący list i takiego koleżkę???? POwiedz jak??
    Zeby było smieszniej to zmienia sobie adres i zgrywa zbigniewa nadal
    atakując w swoim stylu. W ten sposób niczego nie osiągnie

    Dla mnie rzrecz jest oczywista, spuscić z Kasprowego niech sunie na
    zatracenie, skoro brak mu pokory. Facet ma 34 lata i powinien sam wiedziec
    jak żyć. To juz czas na to

    wondol

    ---

  • 167. Data: 2003-10-14 21:16:46
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Użytkownik "janek" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    >i jeszcze jedno jak ja bym miła pracować z villgutem lub dla niego lub on
    miałby pracować dla mnie to nie wytrzymałbym dłużej niż tydzień

    wondoł

    ---

  • 168. Data: 2003-10-15 08:12:21
    Od: Nahia <n...@s...pl>

    janek, r...@g...pl,
    on Tue, 14 Oct 2003 14:33:02 GMT:

    [...]
    > PODPISUJE SIE OBIEMA RĘCAMI
    > kto sie jeszcze podpisuje? :

    ja :) zamaszyscie... :)

    pzdr.
    Nahia

  • 169. Data: 2003-10-25 15:41:08
    Temat: Re: Jestem Zm?czony
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

  • 170. Data: 2003-10-25 21:10:08
    Od: Slawek <s...@p...onet.pl>

    Nie czytaj tej listy nie bedziesz zmeczona ;)

    Facet brzdaka dokladnie tak samo jak ty, czy ja. A niech sobie brzdaka
    co to komu przeszkadza.
    Nie podoba ci sie to co pisze to nadaj mu atrybut ignore, nie bedziesz
    musiala sie denerwowac :-P

    Czy moglabys wyjasnic geneze nazwy swojego adresu www. Interesujacy jest.

    Slawek