PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jedziesz do Anglii, Irlandii

  • 1. Data: 2006-08-15 19:45:59
    Temat: Jedziesz do Anglii, Irlandii
    Od: "Themar" <t...@p...onet.pl>

    Jedziesz do Anglii, Irlandii - mamy problem:

    nasze polskie wtyczki od ładowarek, suszarek itd. nie pasują do gniazdek
    tych krajów.

    Rozwiązałem ten problem:

    http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=121200420

    http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=120288959

    Nie tolerują "Adapterów" tzw. "Przejściówek"

    Przestrzegam przed tego typu wynalazkami.

  • 2. Data: 2006-08-15 20:50:18
    Temat: Re: Jedziesz do Anglii, Irlandii
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Themar napisał(a):

    > Przestrzegam przed tego typu wynalazkami.

    Przestrzegam przed wynalazkami od tego Pana...

  • 3. Data: 2006-08-16 04:45:46
    Od: "Themar" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Przestrzegam przed wynalazkami od tego Pana...

    Jakie wynalazki. co za bzdury wypisujesz

  • 4. Data: 2006-08-16 05:36:29
    Od: "Themar" <t...@p...onet.pl>

    > Jakie wynalazki. co za bzdury wypisujesz

    Facet sprzedaje adaptery (przejściówki) które akurat w Anglii są zabronione
    i chce wykurzyć konkurenta.
    Tym co sprzedałem, są tacy co już sprawdzili na miejscu i jest wszystko
    okey.
    Mam wyłącznie pozytywne komentarze.
    Sama wtyczka pochodzi od angielskich urządzeń elektrycznych (nowych).
    Nie jest wyprodukowana przez Chińczyka czy w garażu - jest typowa angielska.
    Oj - nieładnie bezpodstawnie oczerniać.
    Byłem w Irlandii - korzystałem z swojego przedłużacza - stąd pomysł z
    sprzedażą.
    Córka jest w Anglii - też korzysta i nie ma najmniejszych problemów.
    Moja rekomendacją niech będzie: wykształcenie elektryczne, w kraju pracuję
    jako elektryk
    W Irlandii też byłem zatrudniony jako elektryk, a po za tym posiadam ważne
    uprawnienia elektryczne - SEP

  • 5. Data: 2006-08-16 05:58:22
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Themar napisał(a):
    > W Irlandii też byłem zatrudniony jako elektryk, a po za tym posiadam ważne
    > uprawnienia elektryczne - SEP

    A przypadkiem nie zauwazyłes, że popierd***ły Ci się grupy...?

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 6. Data: 2006-08-16 06:25:50
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Themar porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tym co sprzedałem, są tacy co już sprawdzili na miejscu i jest wszystko
    > okey.
    Posluchaj imbecylu. Ta grupa sluzy do dyskusji na temat pracy a nie do
    spamoawnia/reklamowania sie. Od tego sa inne grupy. I dlatego sie do
    Ciebie przyczepiono. Zreszta... tlumacz sie przed abuse i allegro
    --
    badzio

  • 7. Data: 2006-08-16 07:56:38
    Od: "Matt Z" <m...@...pl.usun.koncowke>

    Użytkownik "Themar" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=120288959
    > Nie tolerują "Adapterów" tzw. "Przejściówek"
    > Przestrzegam przed tego typu wynalazkami.

    taaa... Kupilem wtyczki od tego kolesia. W wynajetym mieszkaniu
    poszla z niej iskra i zajela sie wykladzina podlogowa. Taniej juz wjdzie
    nowa suszarke kupic.
    Pomijam napis made in China z boku obówdowy (czego nie widać na
    zdjęciach).

    --
    Matt Z

  • 8. Data: 2006-08-16 10:50:42
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Themar napisał(a):

> [...]
    > jako elektryk
    > W Irlandii też byłem zatrudniony jako elektryk, a po za tym posiadam ważne

    Za propozycję mostkowania bezpiecznika powinni Ci odebrać wszystkie
    uprawnienia.

    --
    Filip.

  • 9. Data: 2006-08-16 13:08:06
    Od: "Themar" <t...@p...onet.pl>

    Na wstępie PRZEPRASZAM grupę za swego spama - nie ta grupa.

    Mostkowanie bezpiecznika - to jedynie propozycja, w Polsce żadna wtyczka nie
    ma bezpiecznika. Tam ile razy pożyczyłem przedłużacz, kończyło się wymianą
    bezpiecznika.

    Nie zawsze ma się zapas bezpieczników i wkrętak "krzyżak".

    Powód przepalania bezpiecznika - jak włączy się żelazko i mikrofalówkę pod
    13 amper to bezpiecznik tego nie przeżyje.

> [...]
    > suszarke kupic.
    > Pomijam napis made in China z boku obówdowy (czego nie widać na

    - Czemu ja nie dostałem maila tego typu od Allegrowicza

    - Pytanie, o ile miało miejsce takie zdarzenia, czy wtyczka poprawnie była
    podłączona pod urządzenie elektryczne.

    - Na wtyczce nie ma napisu made In China - nie może to być moja wtyczka

    Jeszcze raz PRZEPRASZAM

  • 10. Data: 2006-08-16 13:55:37
    Od: "Themar" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > suszarke kupic.
    > Pomijam napis made in China z boku obówdowy (czego nie widać na

    To jest bujda