PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jedziesz do Anglii, Irlandii

  • 11. Data: 2006-08-16 15:18:09
    Temat: Re: Jedziesz do Anglii, Irlandii
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    Themar <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Powód przepalania bezpiecznika - jak włączy się żelazko i
    > mikrofalówkę pod 13 amper to bezpiecznik tego nie przeżyje.

    jasne, lepiej zeby nie przezyl kabelek w scianie? Dupa, nie elektryk
    jestes.

    B.

  • 12. Data: 2006-08-16 16:57:20
    Od: "Themar" <t...@p...onet.pl>

    > jasne, lepiej zeby nie przezyl kabelek w scianie? Dupa, nie elektryk
    > jestes.

    Przewód w scianie nie spali sie od zelazka i mikrofalówki.
    Zawsze jest zabezpieczenie gniazdek.
    I to kilka zabezpieczen, przez stopniowanie.
    Tyczy to wszystkich krajów.
    W Polsce nie mamy bezpieczników w wtyczkach
    i przewody w scianach sie nie pala.
    Nie mówie o instalacjach poniemieckich, takie jeszcze istnieja.
    W Anglii bardziej od nas dmuchaja na zimne i to wszystko.

  • 13. Data: 2006-08-16 20:36:01
    Od: "zmarekz" <z...@w...pl>

    Facet tłumacz sie tłumacz a i tak straciłeś przez ten post min 10 klientów
    (z mojej strony( za spamowanie właśnie