PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakiej wysokosci sa zarobki na platformach wiertniczych? Bardzo prosze o opinie...

  • 11. Data: 2003-04-10 10:27:54
    Temat: Re: Jakiej wysokosci sa zarobki na platformach wiertniczych? Bardzo prosze o opinie...
    Od: w...@p...onet.pl

    > A masz może jakieś namiary/kontakty z firmami zatrudniającymi na
    > platformach? Jakie zawody są poszukiwane? Informatycy też są potrzebni?

    własnie jak tam sie dostac.Trzeba spełniać jakieś specjalne wymagania?

  • 12. Data: 2003-04-10 14:47:44
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    w...@p...onet.pl napisał:

    > własnie jak tam sie dostac.Trzeba spełniać jakieś specjalne wymagania?

    Przejrzyj grupe - chyba bylo nawet w tym miesiacu odnosnie wymagan na
    platformy norweskie. Co do polskich a raczej polskiej (w mojej
    swiadomosci widnieje tylko fakt postawienia jednej takiej platformy) to
    najlepiej zadzwonic do Petrobalticu.

    Flyer