PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie dokumenty wysyłać ?

  • 11. Data: 2004-06-16 12:46:41
    Temat: Re: Jakie dokumenty wysyłać ?
    Od: Pawel S <p...@x...pl>

    On Wed, 16 Jun 2004 14:20:01 +0200, chinol wrote:

    > Pdf - nie widze alternatywy (najwygodniejszy, nie trzeba skanowac i napewno
    > sie nie rozjedzie jak pracodawca odpali twoje cv w word 95 :)

    Też myśle nad pdf.
    Czy zdjęcia masz osobno, czy wewn. pdf-u ?

    Pozdrawiam Paweł S.

    --
    Powered by PLD Linux
    "PLD wspiera tych użytkowników, którym PLD działa"

  • 12. Data: 2004-06-16 12:50:54
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Też myśle nad pdf.
    > Czy zdjęcia masz osobno, czy wewn. pdf-u ?

    pewnie ma osobno:
    przesyla przyszlemu pracodawcy foto-index z wczasow na bora-bora :).

    ps. moim zdaniem ma zdjecie gdzies na CV, czyli wewnatrz pdf'a,
    ale, oczywiscie moge sie mylis ;)

  • 13. Data: 2004-06-16 12:53:15
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Przy pierwszym przeglądaniu aplikacji - fotka rzecz wazna i sugerowałbym
    jej
    > nie lekceważyć :)

    mam pytanie (widze, ze jestes z HR ;) :
    - czy przesylac CV ze zdjeciem nawet jak nigdzie nie pisza, ze chca zdjecie?
    /czy to moze ich jakos zrazic?

  • 14. Data: 2004-06-16 12:55:33
    Od: Marcin HENRYKOWSKI <r...@m...uni.torun.pl>

    > Ktoś (Magda, a któżby!) wyklepał:

    > Niekoniecznie, jeśli się o to nie upominają, to widocznie im
    > niepotrzebne i nie patrzą nawet, a zdjęcie tylko obciąża plik. Mnie
    > raczej zastanawia w jakim formacie wysyłać? .doc? Spakowane zipem? Czy
    > raczej .rtf?
    >
    > z--
    >
    > Pozdrawiam
    > M.

    Rzeczywiście, chyba najpoważniejszym standardem jest PDF. Taka
    oferta świadczy, że kandydat rzeczywiście potrafi obsługiwać komputer.

    A jeśli chcesz wygodnie (i legalnie) stworzyć pliki PDF to proponuje
    użyć pakietu OpenOffice.org, który bez problemu otwiera proste pliki
    Worda i posiada funkcję "Plik -> Eksportuj jako PDF".

    (Adres : http://www.ux.pl/openoffice/)

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 15. Data: 2004-06-16 13:00:15
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Też myśle nad pdf.
    > Czy zdjęcia masz osobno, czy wewn. pdf-u ?

    Normalnie wewnatrz - wklejasz na gorze z prawej strony mala fote (jak z
    dowodu osobistego - chyba ze laska to moze wkleic np zdjecie z plaży albo
    kąpieli :))) )
    Jak dasz jakies zipy - komplety to nikomu sie nie zechce tego ogladac nawet.

    Tomek

  • 16. Data: 2004-06-16 16:25:41
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    chinol wrote:

    > Glupota - nie glupota - kwestia gustu. Sugerujesz, ze po buzi i inteligencji
    > w oczach (lub jej braku) nie mozna wstepnie ocenic czlowieka ?? Wolisz to
    > robic przez ocene dyplomu (lepszy z sgh niz ae itp) lub elaboratow glupoty
    > pisanych w listach motywacyjnych (ktorych i tak w 50% nikt nie czyta jak
    > przychodzi wiecej niz 10 ofert).

    Wolałbym przez ocenę dyplomu. Listy motywacyjne są nieporozumieniem
    chyba, że ktoś aplikuje na stanowisko, gdzie będzie musiał produkować
    teksty prozą.
    A zatrudnianie "po twarzy" to jak zatrudnianie na podstawie horoskopu
    (co też ma miejsce tu i ówdzie).

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl

  • 17. Data: 2004-06-16 16:58:20
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Pawel S <p...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy mam to rozumieć, że chodzi o wysłanie CV + listu motywacyjnego ?
    >
    > Bardzo dużo widze ogłoszeń gdzie wymagają zdjęcia - nie przesadzają

    Może i przesadzaję, ale pamiętaj, że jak na razie jest więcej starających
    się o pracę niż oferujących pracę.

  • 18. Data: 2004-06-16 21:52:43
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    chinol; <capa3r$dhp$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > A czemu ?:))) Taki jestes brzydki ?:)))))))))))))))
    >
    > Zdziwilbys sie, ile ofert pracy przechodzi do dalszego rozpatrywania TYLKO
    > przez to, ze osoba na zdjeciu wyglada na rozgarnieta i czujaca blusa.

    A co się robi, jak ktoś wygląda jakby miał zaraz dopier.... i jest to
    raczej cecha wrodzona [a na ochroniarza nie startuje]? ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 19. Data: 2004-06-17 05:47:19
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > mam pytanie (widze, ze jestes z HR ;) :
    > - czy przesylac CV ze zdjeciem nawet jak nigdzie nie pisza, ze chca
    zdjecie?
    > /czy to moze ich jakos zrazic?

    Jestem prostym elektrykiem :)
    Jak ktos nie prosi - to nie przesyłam, ale nie sądze, żeby nie zamówiona
    fotka komuś bardzo przeszkadzała :)

    Wojtek

  • 20. Data: 2004-06-17 06:09:27
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org>

    fotech wrote:

    > Jak ktos nie prosi - to nie przesyłam, ale nie sądze, żeby nie zamówiona
    > fotka komuś bardzo przeszkadzała :)

    Adresat może odnieść wrażenie, że nadawca nie do końca rozumie proste
    zdania napisane po polsku. Nie sądzę, żeby pomogło to w procesie rekrutacji.
    ;-)

    M.