PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w biurze turystyki

  • 1. Data: 2003-02-24 10:58:54
    Temat: Praca w biurze turystyki
    Od: "Marzena Kusaj" <m...@w...pl>

    Czy ktoś pracuje może w Biurze Turystyki?
    Jeśli tak byłabym wdzięczna za wszelkie informacje dotyczące zakresu
    obowiązków pracownika w takim biurze. Przy czym nie bardzo interesuje mnie
    sprzedaż ofert.
    Organizowanie w dziedzinie turystyki zawsze było moją pasją teraz chciałabym
    zająć się tym zawodowo. Przeszkodą jest to, że nie mam wykształcenia
    turystycznego, ale mam wyższe. Mam też trzyletni staż w pracy w handlu. Czy
    z tym można startować do jakiegokolwiek biura turystycznego?

    Tak przy okazji sprawdziłam sobie min. stonę biura JUTRZENKA mieszczącej się
    w Katowicach przy pl. Andrzeja. Bardzo podoba mi się zakres ich
    działalności. Ktoś może zna to biuro?

    Pozdrawiam
    Marzena

  • 2. Data: 2003-02-24 13:41:17
    Temat: Re: Praca w biurze turystyki
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marzena Kusaj" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeśli tak byłabym wdzięczna za wszelkie informacje dotyczące zakresu
    > obowiązków pracownika w takim biurze. Przy czym nie bardzo interesuje mnie

    Nie wiem jak tam w Katowicach ale we Wrocławiu zwalniaja ludzi z Biór
    Podrózy na potege. Jest szansa na załapanie się w sezonie do pracy ale
    rzadko daja umowę o pracę, tylko zbywaja zleceniem. Od kwietnia do wrzesnia
    roboty jest tyle , że człowiek nie ma sie kiedy wysikać - jesli oczywiście
    trafi się do biura, w którym pracownik robi wszystko.

> [...]
    Czy
    > z tym można startować do jakiegokolwiek biura turystycznego?

    Jezeli nie chcesz zrazic sie do turystyki to poprzestań na wycieczkach na
    które sobie pojedziesz. Obecny okres i sytuacja gospodarcza kraju raczej
    pieniedzy do tego biznesu nie przyniesie.

    > Tak przy okazji sprawdziłam sobie min. stonę biura JUTRZENKA mieszczącej
    się
    > w Katowicach przy pl. Andrzeja. Bardzo podoba mi się zakres ich
    > działalności. Ktoś może zna to biuro?

    Biura nie znam. Jesli już się zdecudujesz gdzieś wysyłac ogłoszenia to
    wybieraj duże biura bo tylko tam jest jakaś mozliwość zrobienia kariery.

    pozdrawiam

    Ania